неделя, 11 юни 2017 г.

На гости ми е Ралица от RoseRed’s World Blog и RoseRed’s Beauty Blog




Днес съм много щастлива, защото имам трети гост... НО не на трето място :)


Както вече знаете каня всички блогъри, които много харесвам и следя с голям интерес. Ралица е една от тях и искам да й благодаря, че се съгласи да отговори на въпросите ми. Тя има два много интересни блога, които си заслужава да разгледате (ако все още не сте го направили), те са RoseRed’s World Blog и RoseRed’s Beauty Blog. На Ралица пожелавам много успех и последователи, и все така добре да развива RoseRed’s World Blog и RoseRed’s Beauty Blog.

Ето и самото интервю:


На гости ми е Ралица от RoseRed’s World Blog и RoseRed’s Beauty Blog



1. Как се казваш?

Здравей, казвам се Ралица

2. Опиши себе си с 3 думи.

Борбена, позитивна, обичаща

3. Какво обичаш да правиш през свободното си време?

Да чета, да пиша, да слушам музика, да танцувам, да излизам с приятели.

4. Как се казва блога ти? Как се реши да направиш блог? Кое те мотивира да поддържаш блога?

Всъщност имам два блога. Единият е посветен на любовта ми към книгите, филмите и музиката, а другият на страстта ми към козметиката. Съответно са RoseRed’s World Blog и RoseRed’s Beauty Blog. Трудно ми е да отговоря на въпроса кое ме мотивира да поддържам блога... Основно е заради хората, чието доверие по една или друга причина съм спечелила, също така и желанието да споделя красотата на книгите, които съм прочела, песните които съм чула, филмите които съм изгледала или продукт който съм ползвала.

5. Продължи изречението „ Да си блогър е ...“

Вълнуващо, но и отговорно. Факт е, че ако хората четат блогът ти, по една или друга причина мнението ти означава нещо. За това според мен и блогърът трябва да е откровен читателя.

6. Не мога да живея без...

Семейството и приятелите ми, книги, музика, усмивки и двете ми котки

7. Най- много обичам ..

Да чета и слушам музика.

8. Нещо, което ти липсва?

Зашеметяваща любов.

9. Какво правиш, когато си тъжна?

Слушам музика.

10. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?

Усмивката.

11. Предпочитан грим/ визия ?

В последно време наблягам повече на нюд нюансите, но честичко посягам и към червеното червило. А колкото до облекло, гледам да е нещо, което да се съчетава с любимите маратонки.

12. Любим козметичен продукт ?

Прекалено са много.

13. Купувала ли си някой продукт, знаейки че никога няма да го използваш?


Не... не обичам такива разходи. Ако все пак забележа, че ползвам някой продукт доста по-рядко от очакваното го подарявам.

14. Любима козметична марка?

Clinique

15. Опишете с 5 думи грижата си за кожата

Почистване, хидратация и слънцезащита

16. Любим цвят ?

Бяло, черно, червено

17. Високи токчета или равни обувки предпочиташ ?

Nike завинаги!

18. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш?

Много зависи от това колко ми се спи сутрин. Никога не изпускам бялата козметика и ако не ми остане време за друго, в чантата винаги имам несер пълен с продукти, които да вкарат малко цвят. Иначе за около 30 минути съм готова.

19. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен?

Тук вече е сложно... Както слушам някое страхотно латино парче, пре-спокойно мога да мина на вълна Godsmack и да искам да вкарам косата си в употреба. Винаги ми е трудно да избера само една песен... Музиката е нещо прекрасно, без значение дали е „яка жица“ или жална испанска китара. Но може би, песента която ме пренася на друго място всеки път в който я чуя е “Soldier of Fortune”.

20. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм?

Всякакви. Не обичам да слагам ограничение на жанровете за това нямам и любим. Харесвам много филми.

21. Любим актьор?

Джерард Бътлър

22. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга?

Както във филмите не си слагам ограничение в жанра, чета всякакъв тип книги, но като цяло обичам една книга да ме накара да мисля. Любимата ми книга е „Стършел“ на Етел Лилиан Войнич.

23. Любим цитат?

Уви не съм от хората, които колекционират цитати.

24. Обичаш ли да пътуваш?

Обожавам

25. Кое е най-екзотичното място на което си била? Кое е най-красивото и запомнящо се място на което си била?

Не мисля, че съм била на чак екзотично място, но най-запомнящото се със сигурност Валенсия.

26. А мечтаното място? Коe е мястото, което искаш да посетиш?

Венеция

27. Коя е любимата ти дестинация за лятна почивка?


Испания

28. Мястото, което най-често посещаваш е.. ?


Книжарници и магазини за козметика

29. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш?

Винаги вярвайте в мечтите си, защото те се сбъдват, а колкото се отнася до блог света, останете верни на себе си и искрени към читателите си, така хората ще се връщат отново и отново към вас.

Няма коментари:

Публикуване на коментар