събота, 10 юни 2017 г.

На гости ми е Петя от PetPanda


Днес си имам втори гост :), но не и на второ място. Гостува ми една невероятна блогърка, на която много се възхищавам и я следя с голям интерес. Тя се казва Петя, а нейното красиво и интересно кътче - PetPanda. Искам да благодаря на Петя, че се съгласи да отговори на въпросите ми и й пожелавам много късмет, успех, а на PetPanda - много последователи.

Ето и самото интервю:

На гости ми е Петя от PetPanda



1. Как се казваш?

Казвам се Петя :)

2. Опиши себе си с 3 думи.

Позитивна. Обичана. Пътуваща.

3. Какво обичаш да правиш през свободното си време?

Обичам да пътувам, да пиша, да споделям и да чета. Много обичам и да готвя и почти никога не повтарям рецепта.

4. Как се казва блогът ти? Как се реши да направиш блог? Кое те мотивира да поддържаш блога?

Блогът ми се казва petpandablog.com, създадох го преди почти 8 години и той се развива и променя с мен. Мотивира ме да го поддържам заради хората, които го четат, заради това, че мога да споделя мой опит, да помогна на някoго и да намеря нови хора, които имат сходно на моето светоусещане.

5. Продължи изречението „ Да си блогър е ...“

… вълнуващо, вдъхновяващо и винаги различно.

6. Не мога да живея без...

Не мога да живея без съпругът ми. Той ми е упора, сходна душа, най-добър приятел и всичко е по-хубаво, когато е споделено с него.

7. Най- много обичам ..

Най-много обичам да пътувам и да откривам нови неща – места, храни, хора…

8. Нещо, което ти липсва?

Най-вече семейството ми – мама, тати, брат ми, защото живеем надалеч един от друг. Но пък с facetime се виждаме и си говорим честичко.

9. Какво правиш, когато си тъжна?

Отдавам се на тъгата – слушам тъжа музика, поплаквам си и всичко минава. Не обичам да потискам чувствата си.

10. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?

Дали са усмихнати.

11. Предпочитан грим/ визия ?

За лятото обичам по-натурална визия – лек грим – SPF който е тониран, малко спирала, хайлаътър и евентуално ярко червило.



12. Любим козметичен продукт ?
Толкова са много…. Ако трябва да назова само един бих казала спиралата на Dior – Diorshow, просто защото много рядко излизам от вкъщи без спирала, а тази във всичките си вариации я ползвам от години. А и беше най-първата ми покупка на луксозна козметика.

13. Купувала ли си някой продукт, знаейки че никога няма да го използваш?

Със сигурност някое от всичките ми червила. Но по-скоро съм ги купувала с идеята да го ползвам, просто не се е случвало.

14. Любима козметична марка?

Не мисля, че мога да назова само една… Харесвам сенките на Too Faced, продуктите за вежди на Benefit, червилата на MAС. Харесвам много Bioderma, Artistry, Moroccanoil… Ще спра, че станаха много.

15. Опишете с 5 думи грижата си за кожата

Мога с две - Почистване и Хидратиране.

16. Любим цвят ?

Не обичам цветове – обичам черно, бяло и сиво, така, че по-скоро липсата на цветове.

17. Високи токчета или равни обувки предпочиташ ?

Равни обувки. Определено. В момента нямам нито един чифт токчета, защото не са ми удобни, а и съм достатъчно висока, да не са ми нужни



18. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш?

Зависи за къде излизам – ако е за събитие или по-специално място – около 30-40 мин. Ако е за работа всяка сутрин мога да се вместя и в 10 минути.

19. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен?

Обичам комерсиална музика, знам как звучи, но е така – поп, R&B. Всичко, което е в Billboard top 50 мога да го слушам.

20. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм?

Много обичам документални филми или пък леки и забавни романтични комедии. Един от най-любимите ми филми е Something’s Gotta Give/

21. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга?

Много обичам биографии или non-fiction. Не знам за любима, но мога да кажа последната книга, която изчетох – Три ябълки паднаха от дървото. Магична и много приятна книга.

22. Любим цитат?

„Work hard. Stay humble. Be kind.” Не е цитат, но определено резонира с начина, по който мисля и живея.

23. Обичаш ли да пътуваш?

Много. Това е едно от основните неща, за които си харча парите (и за козметика).

24. Кое е най-екзотичното място на което си била? Кое е най-красивото и запомнящо се място на което си била?

Едно от най-красивите места, на които съм била е Cinque Terre в Италия. Продължавам да мисля, че е създадено то малки, вълшебни джуджета, а не от хора.

Най-запомнящото се и любимо ми е на огромната задна тераса на Kennedy Center във Вашингтон. Не знам защо, не е нито екзотично, нито безкрайно красиво, но ми е любимо. Зарежда ме. Гледката е феноменална, особено по залез – прекрасен микс от природа и огромен, космополитен град.

25. А мечтаното място? Коe е мястото, което искаш да посетиш?

Искам да отида в Исландия и да пътувам из Азия – Тайланд, Виетнам, Индия, Япония.

26. Коя е любимата ти дестинация за лятна почивка?

За момента Гърция – има толкова много различни острови, толкова е близо и достъпно, а и хората и храната са страхотни.

27. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш?

Желая вдъхновение, постоянство и красота. Това според мен са най-важните неща за един блог. И много успехи!



Няма коментари:

Публикуване на коментар