събота, 10 юни 2017 г.

На гости ми е Адрияна от Makeup Music Me



Привет на всички :)

В този прекрасен съботен ден ми гостува една прекрасна и талантлива блогърка, която много харесвам и следя с голям интерес. Тя се казва Адрияна, а нейното интересно малко кътче - Makeup Music Me, това е един от любимите ми блогове и ви го препоръчвам горещо. Искам да благодаря на Адрияна, че се съгласи да отговори на въпросите ми и й желая много късмет, успех, а на блога-много последователи.

Ето и самото интервю:

На гости ми е Адрияна от Makeup Music Me

1. Как се казваш? - Адрияна

2. Опиши себе си с 3 думи. – емоционална, усмихната, творяща

3. Какво обичаш да правиш през свободното си време? – всичко, което е свързано с творчество е мое хоби. Е, разбира се може и просто да гледам някой сериал, хаха

4. Как се казва блога ти? Как се реши да направиш блог? – Блогът ми се казва Makeup Music Me. Реших да го създам, за да имам място, на което мога да бъда себе си и да пиша за всичко, което ме вълнува.

5. Продължи изречението „ Да си блогър е ...“ - прекрасно

6. Не мога да живея без... любовта на близките ми.

7. Най- много обичам … да се радвам на живота.

8. Нещо, което ти липсва? - търпение

9. Какво правиш, когато си тъжна? – плача

10. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората? – дали те гледат в очите

11. Предпочитан грим/ визия ? – класическа очна линия

12. Любим козметичен продукт ? - червилото

13. Любима козметична марка? – Too Faced


14. Любим цвят ? – всички без сивото

15. Високи токчета или равни обувки предпочиташ ?
– равни, защото трудно ходя на високи токчета, ноооо разбира се, високите са несравними и най-красиви

16. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш? – във всекидневието около 20 минути, за по-важни събития понякога и 2 часа

17. Каква музика обичаш да слушаш? - стойностна

18. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм? – романтични комедии и филми на ужасите. Любими са ми Тетрадката и Шперцът.

19. Любима актриса? – Цели три са и не мога да избера между тях. Рийз Уисърспуун, Шарлийз Терон и Камерън Диаз.

20. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга? – Не мисля, че имам любима. В момента много обичам книгите за личностно развитие и опознаване. Най-голямо впечатление ми направи “100 начина на промениш живота си” на Лариса Парфиентиева

21. Любим цитат? “couse in my heart is all that matters”от песента Imperfect на Марая Кери

22. Обичаш ли да пътуваш? - и още как :), може би това едно от нещата, които най-много обичам.

23. Кое е най-екзотичното място на което си била? Кое е най-красивото и запомнящо се място на което си била? – За съжаление не съм била на кой знае колко екзотични места. Най-красивите места за мен на Несебър и Милано.



24. А мечтаното място? Коe е мястото, което искаш да посетиш? – Ню Йорк

25. Коя е любимата ти дестинация за лятна почивка? – Където има море, плаж и мидички… все ще ми е любимо.

26. Мястото, което най-често посещаваш е.. ? Училището

27. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш? Продължавайте да вдъхновявате читателите си и да правите това, което обичате.



Няма коментари:

Публикуване на коментар