неделя, 11 юни 2017 г.

На гости ми е Мари от Inspiration by Marie


Привет на всички :)

И днес ми гостува една красива и талантлива блогърка :). Тя се казва Мари, а нейното интересно кътче - Inspiration by Marie. Искам да благодаря на Мари, че се съгласи да отговори на въпросите ми, да продължава да развива блога, защото е един от любимите ми и го следя с голям интерес. Пожелавам й много успех и късмет, а на блога - много последователи.

Ето и самото интервю:

На гости ми е Мари от Inspiration by Marie 


1. Как се казваш? – Казвам се Мари и съм автор на блога Inspiration by Marie :)

2. Опиши себе си с 3 думи. – Позитивна, обичаща, срамежлива.

3. Какво обичаш да правиш през свободното си време? – През свободното си време обичам да пиша в блога, да излизам с приятели, да се занимавам с обработка на снимки за инстаграм профила си и още купища неща.

4. Как се казва блога ти? Как се реши да направиш блог? Кое те мотивира да поддържаш блога? – Блогът ми се казва Inspiration by Marie. Първоначално беше с друго име, но реших да разширя зоната си на комфорт и започнах да разнообразявам. Първоначалната ми идея беше да си имам собствено кътче за книги. Да споделям мнението си по прочетено четиво и да усмихвам читателите си. Мотивират ме много неща. Главната цел е че искам да имам собствено място, където да споделям това което ми доставя удоволствие и да усмихвам читателите си. Вече в блога ми има най-разнообразни теми. Пътувания, мода, лайфстайл постове, книги..

5. Продължи изречението „ Да си блогър е ...“ – .. е по-трудно от колкото си мислят останалите.

6. Не мога да живея без... – приятелите си.

7. Най- много обичам .. – да правя това, което ми доставя удоволствие.

8. Нещо, което ти липсва? – Липсват ми някой от близките ми хора.

9. Какво правиш, когато си тъжна? – Плача, колкото мога. След това се успокоявам и се усмихвам. Вярвам, че всичко ще се нареди рано или късно. Пускам си музика и пиша. Моите скрити оръжия са писането и усмивката ми.

10. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората? – Отношението и усмивката.

11. Предпочитан грим/ визия ? – Аз съм от хората, които не използват много грим. Така че нещо семпло и изчистено е в мой тип.

12. Любим козметичен продукт ? – Спиралата и някое nude червило под ръка.

13. Купувала ли си някой продукт, знаейки че никога няма да го използваш? – Мисля, че всеки го е правил. Надяваш се, че може да ти потрябва, а в крайна сметка е запечатан в кутията. Хаха.

14. Любима козметична марка? – Тук отговора ми остава празен, защото аз ползвам това, което ми се отразява добре. Може да харесвам спиралата на една марка, но да не харесвам червилата и примерно.

15. Опишете с 5 думи грижата си за кожата – Не знам дали ще я докарам до 5 думи. Постоянство, упоритост.

16. Любим цвят ? – Любимите ми цветове са лилаво, бяло и черно. Разбира се има и други, които обичам да нося.

17. Високи токчета или равни обувки предпочиташ ? – В забързаното ми ежедневие може да ме срещнеш само на равни обувки, иначе кое момиче не отказва обувка на висок ток. Нищо, че съм висока, адски много ги харесвам. Придават ми увереност и женственост.

18. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш? – Около 15 минути.

19. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен? – Слушам всякакъв стил музика, стига песента да ми харесва. Любима песен нямам, но в момента е Despacito.

20. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм? – Тук отново нямам точен отговор, гледам всичко, стига да ми допада. Не гледам ужаси. Любим филм, хм.. Крадецът на книги. :)

21. Любим актьор? – Нямам любим, но харесвам Джони Деп в ролите му, както и Леонардо ди Каприо.

22. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга? – Отново нямам ограничение. Обичам да чета всякакви книги. Любима книга, хвана ме натясно. Отново казвам ‘’Крадецът на книги’’ на Маркъс Зюсак.

23. Любим цитат? – ‘’Има три неща, които трябва да направиш с една жена. Трябва да я обичаш, да страдаш заради нея или да я превърнеш в литература.’’ – Хенри Милър.

24. Обичаш ли да пътуваш? - ОБОЖАВАМ. Пътуването е най-любимото ми нещо.

25. Кое е най-екзотичното място на което си била? Кое е най-красивото и запомнящо се място на което си била?
– Със сигурност ще има и по-красиви, но аз не съм била извън България, за жалост. Къмпинг Арапя, Царево. Страхотен плаж, красота. Тихо и спокойно място. Всяко лято съм там, ако някой блогър е там и иска да се запознаем, навита съм! хах



26. А мечтаното място? Коe е мястото, което искаш да посетиш? – Целия свят. От малка мечтая да обиколя навсякъде. Стига да имам възможност ще пътувам, където реша и искам.

27. Коя е любимата ти дестинация за лятна почивка? – Отговорих на 25 въпрос.

28. Мястото, което най-често посещаваш е.. ? – Училището.

29. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш? – Пожелавам ти много щастие и вдъхновение! Усмихвай се, това е чара на една жена! А за блога, дано е толкова успешен, колкото ти желаеш! Благодаря за възможността да участвам в блога ти :)

3 коментара:

  1. Прекрасно, Мари! Браво! Винаги съм имала високо мнение за теб и то е оправдано. Желая ти успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Браво , продължавай все така напред и никога не поглеждай назад

    ОтговорИзтриване