понеделник, 1 май 2017 г.

What's in my bag? Или какво има в чантата ми!


 Привет на всички :)

Май е време и аз да покажа какво има в моята чанта... :) Малко странна тема, защото вещите който нося много зависят от това къде ще ходя и с коя чанта ще ходя... :) :Д Днес ще ви покажа чантата, която най-често ползвам за ежедневието си... Но трябва да отбележа, че обичам чантите и имам много... :) 

Първо за самата чанта...



Не знам на коя марка е... Впечатли ме с рисунките по нея :) стори ми се много весела и свежа за пролетта и главно това беше причината, поради която се сдобих с нея... :Д :Д
Чантата е голяма и побира много неща... Има две големи разпределения, разделени с един джоб, също така има и малко джобче на самата чанта... не ми харесва това че няма външен джоб... но няма идеални неща....





В едното разпределение държа чадър, торбичка (на Билла) и една друга зелена чантичка :Д 


В тази зелена чантичка има зарядни устройства, слушалки и външна батерия....


В другото разпределение има:


Малко шарено тефтерче, в което си пиша разни неща :Д. Мокри и сухи кърпички, външен хард диск, очила, крем за ръце, парфюма, портмоне и една друга черна чантичка... :Д






В тази черна чантичка си държа козметичните неща. А това кръглото нещо, което виждате на снимките е едно сапунче, което взех, когато пътувах до Франция... Но защо още е в чантата ми... не знам..... носи ми настроение... а и аромата му е готин....





В козметичната ми чантичка няма много неща :) Нося пудра и червило, парфюма и разни дребни неща от рода на кърпички за очила, пила, аналгин, огледало....

В последното малко джобче на чантата имам:


Карта за транспорт, карта-пропуск за работа и разни химикалки, запалки....

Това са нещата, които са в момента в чантата ми, липсват само телефоните, но те се зареждат ...

Надявам се да ви е било интересно, може да пишете в коментарите и вие какво носите най-често в чантата си ... :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар