понеделник, 1 май 2017 г.

На гости ми е Таня от Tanix`s Happy Place


Днес имам втори гост, но не и на второ място, защото ми гостува една много специална блогърка.... 

Тя е красива, талантлива.... интересна...Тя се казва Таня, а нейното кътче - Tanix`s Happy Place. Това е един много интересен блог :) 
Искам да благодаря на Таня, че се съгласи да участва и й пожелавам много успех и късмет, а на блога - много последователи :)

Ето и самото интервю:

На гости ми е Таня от Tanix`s Happy Place

1. Как се казваш?

Казвам се Таня и съм автор на блога Tanix`s Happy Place.

2. Опиши себе си с 3 думи.

Само с три ли? Близнаци, упорита, инатлива.

3. Какво обичаш да правиш през свободното си време?

Напоследък голяма част от свободното си време прекарвам, пишейки за блога. През последната година той се превърна в голяма моя страст и ми харесва да му посвещавам време. Иначе съм домошар, обичам да си стоя вкъщи, когато имам възможност обичам да пътувам или да се разхождам сред природата.

4. Как се казва блога ти? Как се реши да направиш блог? Кое те мотивира да поддържаш блога?

Блогът ми се казва Tanix`s Happy Place. Преди време блоговете ми помогнаха страшно много в лично отношение и това ме накара да искам и аз да мога да помогна на някой по този начин. Отделно винаги съм обичала да пиша, така че се оказа, че тове е нещо, което ме прави много щастлива.

Относно мотивацията, в блога си съм споменавала, че при мен тя е много непостоянна, променлива и винаги идва от различни места. Мотивира ме най- вече усещането на удовлетворението, което ми носи списването на блога, което за моя радост, не ме е напускало от както имам блог.

5. Продължи изречението „ Да си блогър е ...“

По- трудно, от колкото повечето хора си мислят (включително и аз, преди да започна да пиша блог).

6. Не мога да живея без...

Кафе.

7. Най- много обичам ..

Да мързелувам :D

8. Нещо, което ти липсва?

Нищо не ми липсва. Моята философия е, че трябва да бъдем благодарни и да оценяваме това, което имаме, вместо да се фокусираме върху това, което ни липсва. За всичко останало, за което мечтаем, трябва да сме упорити и да не спираме да вярваме и рано или късно ще го постигнем.

9. Какво правиш, когато си тъжна?

Първо се наревавам едно хубаво, после се стягам и се усмихвам. Трудностите са част от живота и без тях няма да сме способни да оценим хубавото, нали така? Опитвам се да не си позволявам да изпадам в депресивни и меланхолични състояния. Усмивката е много ценно оръжие.

10. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?

Усмивката и отношението.

11. Предпочитан грим/ визия ?

Семпъл и удобен.

12. Любим козметичен продукт ?

Балсам за устни. Може да нямам нищо друго, но без балсам не мога.

13. Купувала ли си някой продукт, знаейки че никога няма да го използваш?

Има ли някой, който не е? :D

14. Любима козметична марка?

Мисля, че не мога да посоча една, просто не съм намерила такава, която толкова много да ме накара да я обичам. Предпочитам да експериментирам.

15. Опишете с 5 думи грижата си за кожата

Мога само с две. Упорита и постоянна.

16. Любим цвят ?

Бяло, да кажем?

17. Високи токчета или равни обувки предпочиташ ?

Преди години не слизах от токчетата, макар и да съм прилично висока. Сега, в забързаното и натоварено ежедневие, почти не можеш да ме накараш да се кача на тях (освен за някой официален повод). Въпреки това имам доста обувки на токчета.

18. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш?

Зависи от настроението- от 10 минути до 1 час.

19. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен?

Не се ограничавам в един стил и май нямам една любима песен. Ако трябва все пак да ти посоча една, която ми идва на прима виста, това е Beyonce – I was here

20. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм?


Отново не се ограничавам в един жанр- обичам фентъзита, екшъни, комедии. Относно любимия филм обаче, нямам колебания- Хари Потър.

21. Любим актьор?

Не, не е Даниел Радклиф :D. Всъщност не знам кой е. Може би Вин Дизел (след Хари Потър, обожавам поредицата за „Бързи и яростни“)

22. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга?

Виж отговора на въпрос №20 :D

23. Любим цитат?

“Научете се, бе, момчета. Каквото прошепнеш, трябва да имаш кураж да го кажеш високо. Достойният човек говори високо и гледа право в очите“- „Вчера“ 1988г.

24. Обичаш ли да пътуваш?

Обожавам. Няма нещо, което да ме презарежда повече.


25. Кое е най-екзотичното място на което си била? Кое е най-красивото и запомнящо се място на което си била?

Не съм била на много екзотични места, а най- красивото и запомнящо се място, бяха Плитвишките езера в Хърватска. Очаквайте скоро пост за тях :).

26. А мечтаното място? Коe е мястото, което искаш да посетиш?

Олеле. Целият свят. Няма едно единствено място, на което искам да отида. Искам някой ден да мога да си позволя да пътувам много и навсякъде.

27. Коя е любимата ти дестинация за лятна почивка?

През лятото не мога и да си помисля за почивка, това за мен и половинката ми е сезонът, свързан с най- много работа. Но в началото и в края на лятото ходим за по ден- два в един комплекс в Шкорпиловци на СПА.

28. Мястото, което най-често посещаваш е.. ?

Работното :D И комплексът, който споменах на предния въпрос.

29. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш?

Упорство и усмивки. Най- вече усмивки и да не се отказвате от това, което обичате.



Няма коментари:

Публикуване на коментар