понеделник, 8 май 2017 г.

Лак за нокти с пясъчен ефект Perfect Sand Laquer S 66

Много харесвам пясъчни лакове и в тази публикация ще ви покажа един пясъчен лак, който често използвам през последните седмици ...
Ще ви покажа - Лак за нокти с пясъчен ефект Perfect Sand Laquer S 66. Харесвам лаковете на Перфект, макар че не са трайни, задържат се два-три дни... до пет дни... Но това е много относително, поне при мен... Зависи с каква база съм или топ лак... зависи и колко често съм измила чиниите... и т.н. все пак всички сме домакини и си имаме къшни задължения, които не се отразяват добре на маникюра... но аз обичам да се лакирам, така че не ми е проблем да си сменям лака често...

И така Perfect Sand Laquer S 66 не е от най-трайните лакове, но цвета е много интересен и според мен подходящ за ежедневието и може да се съчетава с много дрехи и аксесоари... 

На снимките съм с два пласта от лака, без топ лак...





Няма коментари:

Публикуване на коментар