вторник, 2 май 2017 г.

На гости ми е Надя от Nadya Sivkova make up


Привет на всички :)

 В тази прекрасна вечер ми гостува Надя, една красива и талантлива гримьорка, а също така и блогърка. Нейният блог се казва Nadya Sivkova make up, един много интересен блог, от който може да научите много. :) Аз го следя с голям интерес и ви го препоръчвам с две ръце. Искам да благодаря на Надя, че се съгласи да отговори на въпросите ми :). И искам да й пожелая много успех и късмет, а на блога й много последователи :) 

Ето и самото интервю:

На гости ми е Надя от Nadya Sivkova make up




1. Как се казваш? 
Надя
2. Опиши себе си с 3 думи. 
Идейна, щастлива, винаги сънена.
3. Какво обичаш да правиш през свободното си време? 
Какво е свободно време?! Да работя върху блога си.
4. Как се казва блога ти? Как се реши да направиш блог? Кое те мотивира да поддържаш блога? 
По професия съм гримьор и прецених, че в България няма достатъчно професионални бюти блогъри и би било добре някой да обсъжда продукти от гримьорска гледна точка. Много продукти остават неразбрани, а аз се опитвам да покажа всяка гледна точка.
5. Продължи изречението „ Да си блогър е ...“ скъпо
6. Не мога да живея без... 
дъщеря ми, мъжа ми и кучето ми.
7. Най- много обичам ... 
сладко.
8. Нещо, което ти липсва? 
Вила на морето.
9. Какво правиш, когато си тъжна? 
Хапвам сладко и пазарувам. Пускам си глупави филми.
10. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората? 
Стилът и начинът на изразяване.
11. Предпочитан грим/ визия ? 
Естествена, с много блясък.
12. Любим козметичен продукт ? 
Хайлайтърът.
13. Купувала ли си някой продукт, знаейки че никога няма да го използваш?
Разбира се. Предимно high end продуктите.
14. Любима козметична марка? 
Dior и Armani beauty.
15. Опишете с 5 думи грижата си за кожата: почистване, вода, серум, крем, блясък.
16. Любим цвят ? 
Розова пудра.
17. Високи токчета или равни обувки предпочиташ ? 
Предпочитам високи, но нося ниски.
18. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш? 
Поне 20мин.
19. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен? 
Gangster rap, сериозно
20. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм? 
Обичам тилъри или филми по комикси.
21. Любим актьор? 
Нямам любим. Обичам Edward Norton.
22. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга? 
всичко на Стивън Кинг
23. Обичаш ли да пътуваш? 
Да.
24. Кое е най-екзотичното място на което си била? Кое е най-красивото и запомнящо се място на което си била? 
Не съм ходила на екзотични места. Най-запомнящото се и любимо място за мен е Disneyland Paris.
25. А мечтаното място? Коe е мястото, което искаш да посетиш? 
Alaska, Iceland, LA
26. Коя е любимата ти дестинация за лятна почивка? 
Гърция
27. Мястото, което най-често посещаваш е.. ? Офисът ми и магазин Фантастико.
28. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш? 
Пожелаеам все толкова оригинални публикации

Няма коментари:

Публикуване на коментар