понеделник, 1 май 2017 г.

На гости ми е Лин от Make-upslave


Привет на всички :) 
Днес на гости ми е една много красива и талантлива блогърка :). 

Тя се казва Лин, а нейният блог- Make-upslave. Един много интересен блог, който следя с голям интерес :), ако все още не сте го разгледали, направете го :) има какво да се научи от него :)
На Лин и на нейният блог Make-upslave искам да благодаря, че се съгласи да отговори на моите въпроси и й пожелавам много късмет, успех и много последователи.

Ето и самото интервю:


На гости ми е Лин от Make-upslave


1. Как се казваш? 

Казвам се Айлин. Но всички ми викат Лин.

2. Опиши себе си с 3 думи. 
Упорита. Точна. Ината.

3. Какво обичаш да правиш през свободното си време? 
През свободното си време най-често го прекарвам пред комютъра, следейки нови тенденции. Но не пропускам и разходки из природата.

4. Как се казва блога ти? Как се реши да направиш блог? Кое те мотивира да поддържаш блога? 
Блогът ми се казва Make-upslave. Блогърството се появи в моя живот след много тежък момент в живота ми. И тази малка страничка ми помогна много да преодолея всичко. Единствената мотивация са ми любовта към гримовете, редовните читатели и приятелят ми, който ми помага много със дизайн и маркетинг.

5. Продължи изречението „ Да си блогър е ...“ 
Да си блогър е да споделяш.

6. Не мога да живея без... 
Не мога да живея без най- близките до мен и телефона си. :D

7. Най- много обичам ... 
Най-много обичам, когато на вън е мрачно и вали.

8. Нещо, което ти липсва? 
Всичко си имам. Благодарна съм за миналото и за настоящето. Всичко с времето си.

9. Какво правиш, когато си тъжна? 
Когато съм тъжна, чистя или бягам.

10. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората? 
Първото? Хм.. Усмивката, може би. Така ме печелят хората. Когато ми се усмихнат.

11. Предпочитан грим/ визия ? 
Предпочитам силния вечерен грим. Нямам много поводи. Но за фотосесиийки се издокарвам често.

12. Любим козметичен продукт ? 
Спиралата на Urban Decay Perversion (Вижте мнението ми тук)



13. Любима козметична марка? 
Ох това е много труден въпрос. От догериите, ще кажа Aura. А от по-високият клас Smashbox.

14. Любим цвят ? 
Любимият ми цвят е сиво.

15. Високи токчета или равни обувки предпочиташ ? 
Равни! Аз съм от хората, които носят рокли с кецове.

16. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш? 
Зависи. Ако е за лекции максимално 7 мин. А за по-специални случаи съм отделяла и 2 часа.

17. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен? 
Трудно е да се определи. Обичам музиката да има ритъм и смислен текст. Любима песен нямам. Но любим албум – The Weeknd Starboy.


18. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм? 
Любимите ми филми са романтични комедии. Никога не съм гледала страшен филм и до днес. Любимият ми филм е Perfect Sense.


19. Любим актьор? 
Нямам.

20. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга? 
Обичам да чета книги със задълбочени истории от реалния живот. Не харесвам фантастики.

21. Любим цитат? 
"Всеки е гений. Но ако оценяваш рибата по нейната способност да се катери по дърво, тя ще живее цял живот с убеждението, че е глупава."

22. Обичаш ли да пътуваш? 
Дълго време вярвах,че не обичам. Понеже ми ставаше лошо. Но скоро оцених красотата на това да си на нови места. И сега обожавам.

23. Кое е най-красивото и запомнящо се място на което си била? 
Най- запомнящата се мини екскурзия беше в Лондон. Такова място няма!


24. А мечтаното място? Коe е мястото, което искаш да посетиш? 
Дубай, разбира се.

25. Коя е любимата ти дестинация за лятна почивка? 
Не харесвам лятото. Предпочитам да се крия. (хахахха)

26. Мястото, което най-често посещаваш е.. ? Мястото, което най-често посещавам е Велико Търново.

27. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш?
Това е много трудно. Съветът ми към теб е да си много постоянна. Да правиш всичко с много любов и отдаденост. Понеже много хора подценяват блогърството и много ще те оплюват. Усмихни им се и и покажи с каква страст правиш всичко. И разбира се не забравяй да добавиш малко цвят в блога. Искам много да ти благодаря, за удоволствието. Много ме зарадва. Докато попълвах, ме накара да осъзная, че обичам това което правя. (Понеже имай намерение да се отказвам). Благодаря ти много! И успех!



1 коментар: