четвъртък, 4 май 2017 г.

На гости ми е Мелина от „It is a Mells World”


Привет на всички :)

В тази публикация ще си поговорим с една уникална блогърка, която страшно много харесвам и следя с голям интерес. Тя се казва Мелина, а блогът й-„It is a Mells World”. Искам да благодаря на Мелина, че се съгласи да отговори на въпросите ми и да пожелая на нея, а и на „It is a Mells World” - много успех, късмет и последователи.

Ето и интервюто:

На гости ми е Мелина от „It is a Mells World”

1. Как се казваш?
Мелина е пълното първо име, но поради дългогодишни затруднения при запознаване (Малина, Милена, Мелинда...), за по-кратко използвам Мел или Мели :)

2. Опиши себе си с 3 думи.
Висока (това май ми е ключова характеристика, всеки, срещнал ме на живо, ще потвърди, че е трудно да не се отбележи :D ). Нетърпелива. За третата блокирах и не можах да определя нищо, затова помолих годеника за помощ, а той каза „loved”, така че – тъй да бъде. Обичана.

3. Какво обичаш да правиш през свободното си време?
Да го правя заето :D Не ми се отразява добре да седя и да не правя нищо, макар че понякога имам нужда от точно това – работата ми е доста напрегната и на моменти буквално искам само да седя, да не говоря и да не правя абсолютно нищо. Иначе си запълвам времето с блога доста ефективно – ако не пиша статия, то правя или обработвам снимките за следващата такава (цялата работа с блога перфектно съчетава и любовта ми към фотографията, на аматьорско ниво, разбира се). Трябва да си призная, че и няма други думи, които да ме накарат да се облека по-бързо от „Хайде да отидем до мола/магазина”. Обичам и да си чета кротко с чаша кафе, да гледам филми, да излизаме навън да плашим чайките с дрона...общо взето трудно ми е да скучая, винаги си намирам нещо за правене.

4. Как се казва блога ти? Как се реши да направиш блог? Кое те мотивира да поддържаш блога?
Блогът ми се казва „It is a Mells World”, което се роди като заигравка между популярната песен и името ми. От поне 4 години обмислях да си направя блог, но все не събирах смелост – мислех си, че никой няма да иска да го чете. Края на миналата година, обаче, реших, че е крайно време да започна да си влагам енергията в нещо различно от работа 24/7 и в началото на януари стартирах с първия си пост. Мотивират ме много неща – някой да ми каже, че мой съвет му е помогнал; въпроси, които хората ми пращат за продукти...общо взето всеки знак, че писанията ми значат нещо за някого.

5. Продължи изречението „ Да си блогър е ...“
...занимание, от което нямаш почивен ден, нямаш отпуска и си онлайн 24/7.

6. Не мога да живея без...
...кислород и храна. Човек на науката съм...

7. Най- много обичам ..
...всичко да става така, както искам :D (след дълъг размисъл, това е най-искреният ми отговор!)

8. Нещо, което ти липсва?
Арти, Нора и Астра (трите ми голдън ретривъра), семейството и приятелите ми, които не са при мен, а на другия край на Европа.



9. Какво правиш, когато си тъжна?
Слушам музика много много силно. И пия вино. In vino veritas.

10. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?
Колко са високи...лична деформация е заради моята височина.

11. Предпочитан грим/ визия ?
Неутрални/сиви сенки, убедителна очна линия, червено червило:



Визия – обожавам дълги „принцески” поли/рокли!



12. Любим козметичен продукт ?
Хмммм, труден избор. Мисля, че в момента е новото попълнение в колекцията – коректорът на NARS.

13. Любима козметична марка?
Не бих казала, че имам любимци – както от по-достъпните, така и от по-high end марките имам любими продукти. Обожавам неща на AVON, Rimmel и Collection, но измежду тях имам любимци и на MAC, Urban Decay и Giorgio Armani.
14. Любим цвят ?
Тапетите, пердетата и леглото казват достатъчно :D



15. Високи токчета или равни обувки предпочиташ ?
Аз предпочитам да съм на високи токчета, другите хора ме предпочитат на равни обувки :D Освен годеникът ми – той упорито ме подкрепя да си нося токчетата, защото дори с тях не мога да го достигна.

16. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш?
Може да ми отнеме 10 минути, може и час и половина. Сутрин преди работа обикновено се приготвям за половин час.

17. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен?
Слушам абсолютно всичко. Не бих казала, че има стил, който не понасям. Любима песен нямам, но ако трябва да избера нещо любимо, то ще е група, така че – Whitesnake.

18. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм?
Отново не бих казала, че имам предпочитания. Любим игрален филм – имам мноооооого, които мога да гледам отново и отново, но от анимациите (защото много обичам да гледам старите анимации на Дисни) най-любим ми е „Красавицата и Звярът”.

19. Любим актьор?
Ако става дума за актьор, който смятам за брилянтен във всяка една негова роля – Сър Антъни Хопкинс. Велик.

20. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга?
Предимно исторически романи – малко история, малко доукрасяване...Приятно и лесно за четене, в същото време и сравнително информативно (все пак трябва да се поинтересуваш и да отсееш истината от художествената измислица). Любимата ми книга, обаче, е била една и съща от поне 10 години насам и това е „Граф Монте Кристо”.

21. Любим цитат?
“Be yourself, everyone else is already taken” – Оскар Уайлд

22. Обичаш ли да пътуваш?
Разбира се!

23. Кое е най-екзотичното място на което си била? Кое е най-красивото и запомнящо се място на което си била?
Хмммм, може би Fuerteventura до сега. За най-красиво не бих могла да кажа, всяко място си има чар, ако успееш да го видиш.

24. А мечтаното място? Коe е мястото, което искаш да посетиш?
Ходи ми се в Куба.

25. Коя е любимата ти дестинация за лятна почивка?
До преди няколко години беше един къмпинг на нашето черноморие, но толкова го развалиха, че в момента вече за нищо не става. От тогава всяка година ходя на различно място и още не съм си избрала друго любимо.

26. Мястото, което най-често посещаваш е.. ?
България. (Тъй като не живея там)

27. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш?
Много вдъхновение и все такава всеотдайност – изключително много ми харесва разнообразието в блога и се надявам да успеете да го запазите такъв!


1 коментар: