сряда, 24 май 2017 г.

На гости ми е Галя от Galia Simeonova - BLOG



Привет на всички :)
На гости ми е Галя Симеонова от Galia Simeonova - BLOG . Тя е една красива и талантлива блогърка, която много харесвам и следя с интерес. Нейното интересно кътче се казва Galia Simeonova - BLOG, това е един от любимите ми блогове... Много се радвам, че Галя се съгласи да отговори на въпросите ми и й пожелавам много успех и късмет, а на Galia Simeonova - BLOG- много последователи....

Ето и самото интервю:

На гости ми е Галя от Galia Simeonova - BLOG

1. Как се казваш? 
Галя Симеонова

2. Опиши себе си с 3 думи. 
Креативна, Нетърпелива, Добронамерена!

3. Какво обичаш да правиш през свободното си време? 
Всичко зависи от това, в какво настроение съм в момента!

4. Как се казва блога ти? Как се реши да направиш блог? Кое те мотивира да поддържаш блога? 
Името на блога ми е www.justgalia.wordpress.com.
Идеята за него се роди спонтанно и неочаквано и за мен самата. На мен винаги така ми се получава всичко- една идея, която не чакам да се върти твърде дълго в главата ми, а бързо преминавам към нейното реализиране :). Мотивира ме интересът на моите читатели, който за първият месец от създаването на блога, надмина очакванията ми. Интересно ми е да пиша, приятно ми е, разтоварващо е - ето това е моята мотивация.

5. Продължи изречението „ Да си блогър е ...’’

...удоволствие и никога задължение!

6. Не мога да живея без...
...Сина си - Антонио!

7. Най- много обичам .. 
...пак него :)

8. Нещо, което ти липсва?
За щастие - нищо не ми липсва! Получавам от живота всичко, за което съм си мечтала някога и смело мога да кажа, че съм една обичана и щастлива жена!

9. Какво правиш, когато си тъжна?
Не се оставям да бъда тъжна за дълго, но когато изпадна в такова настроение - поглеждам сина си и ми минава на секундата :) Освен това съм страшно динамична и обичаща забавленията, излизам много и често, обожавам да съм сред приятели и готини хора. Аз съм типичната party girl :)))

10. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?
Изражението им, погледът - това са неща, от които ми става ясно какъв човек стои пред мен.

11. Предпочитан грим/ визия ?
Зависи от повода, тоалета, настроението ми. Обичам да експериментирам и да пробвам всякакви визии. За ежедневието предпочитам изчистен, лек и озаряващ грим - ВВ крем, руж, хайлайтър, червило.


12. Любим козметичен продукт ?
Хайлайтърът!!!

13. Купувала ли си някой продукт, знаейки че никога няма да го използваш?
И още как!? Едва ли някога ще спра да купувам непотребни за мен продукти, въпреки че нямам никакво логично обяснение защо го правя :) Пазарувам изключително импулсивно, а след това много често осъзнавам, че изобщо нямам нужда от този продукт.

14. Любима козметична марка?
Имам любими марки от всички ценови класове! И все пак - Shiseido, Too Faced, Anastasia Beverly Hills, Revlon, Clinique, Catrice

15. Опишете с 5 думи грижата си за кожата.
Достатъчни са ми само 2 думи - Почистване и хидратация.

16. Любим цвят ?
Обичам всички цветове, с изключение на кафявия!

17. Високи токчета или равни обувки предпочиташ ?
Винаги токчета!

18. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш?
Зависи с колко разполагам - мога да бъда готова и за 10 минути, и за 2 часа :)


19. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен?
Почти всякаква! Любимата ми песен, която обожавам години наред и ще си остане винаги Номер 1 за мен е "Careless Whisper" на Джордж Майкъл.

20. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм?
Този отговор шокира много хора, но аз страшно много обичам да гледам филми на ужасите :)) Приятелите ми се чудят как гледам такива страхотии, но мен ме разтоварват и са ми супер интересни. Не мога да посоча конкретно един любим филм, доста са.

21. Любим актьор?
Джъд Лоу, Джони Деп, Колин Фарел

22. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга?
Любимата ми книга за всички времена - "Вечната Амбър" на Катлийн Уиндзор. Толкова много пъти съм препрочитала и двата тома, че съм им загубила броят. Тази книга е повлияла много на мирогледа ми и отношението ми върху редица неща.

23. Любим цитат?
"Увереност не означава да влезеш в една стая с вирнат нос и да си мислиш, че си по-добър от всички други... Увереност значи да влезеш и да няма нужда да се сравняваш с останалите!"

24. Обичаш ли да пътуваш?
Разбира се!

25. Кое е най-екзотичното място на което си била? Кое е най-красивото и запомнящо се място на което си била?
За съжаление, все още не съм била на толкова екзотично място.

26. А мечтаното място? Коe е мястото, което искаш да посетиш?
Мексико, Мароко, Тайланд

27. Коя е любимата ти дестинация за лятна почивка?
Гърция

28. Мястото, което най-често посещаваш е.. ?
Ресторантчето, в което обядваме всеки ден :))

29. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш?
Пожелавам на Elishka World успех и много читатели, и Благодаря за добронамереното и позитивно отношение! За мен беше удоволствие!




Няма коментари:

Публикуване на коментар