неделя, 14 май 2017 г.

На гости ми е Златина от Dreamgirl's Beauty


Привет на всички :)
Днес ми гостува Златина от Dreamgirl's Beauty
Златина е една талантлива и красива блогърка, която следя с голям интерес, а Dreamgirl's Beauty е много интересен блог, от който можете да научите доста неща от света на грима и козметиката. 
Искам да благодаря на Златина, че се съгласи да отговори на въпросите ми и й пожелавам много успех, късмет, а на Dreamgirl's Beauty - много последователи.

Ето и самото интервю:

На гости ми е Златина от Dreamgirl's Beauty

1. Как се казваш? 
 Казвам се Златина, в блога се пoдписвам с псевдонима Dreamgirl.

2. Какво обичаш да правиш през свободното си време? 
Да пиша в блога.

3. Как се казва блога ти? Как се реши да направиш блог? 
 Блогът ми се казва Dreamgirl's Beauty, четях доста Beauty блогове, също търсех информация в тях.Тъй като обожавам грима и козметиката, реших и аз да направя блог, в който да разказвам за впечатленията си от продуктите. Блогът ми е предимно на тази тематика, в него не наблягам на себе си като личност, понеже целта ми не е да събирам популярност или да бъда известно лице в блог пространството. По-скоро искам да бъде нещо като козметичен дневник, в който всеки да намери нещо полезно. :) Кое те мотивира да поддържаш блога? Мотивира ме това, че ми е приятно да се занимавам с блога. Също искам да бъда полезна на повече хора при избора им, вярвам, че запалените по козметиката като мен не са малко!




4. Продължи изречението „ Да си блогър е ...“ ...едновременно хоби, отговорност и приятно занимание.

5. Не мога да живея без… 
козметиката си.

6. Най- много обичам … 
да изпробвам нови продукти :D, да се гримирам.

7. Какво правиш, когато си тъжна? 
Пускам си музика.

8. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората? 
Лицето, очите.

9. Предпочитан грим/ визия ? 
Обожавам нюд визията и телесните тонове, най-често се гримирам по този начин.

10. Любим козметичен продукт ? 
Фондьотен

11. Купувала ли си някой продукт, знаейки че никога няма да го използваш? 
Обикновено обмислям покупките си дълго, също се допитвам до блогове. Гледам да пазарувам разумно като цяло и да не си взимам излишни неща :)

12. Любима козметична марка? 
 Трудно ми е да избера само една, тъй като всяка марка си има силни и слаби продукти, харесвам Maybelline, напоследък станах фен и на Makeup Revolution London.

13. Опишете с 5 думи грижата си за кожата. Мицеларна вода, идеално почистване от грима.

14. Любим цвят ? 
Лилаво

15. Високи токчета или равни обувки предпочиташ ? 
И двете, токчета обувам по-рядко, а равните обувки гледам да имат по-висока платформа.

16. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш? 
От 30 минути до час, зависи какъв грим ще си правя.

17. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен? 
Харесвам поп, RnB. Любимата ми песен се мени често, в момента ми е Luis Fonsi - Despacito ft.Daddy Yankee.

18. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм? 
Предимно фентъзи и приключенски.

19. Любим актьор? 
Нямам един, доста са.
Какви книги обичаш да четеш? Любима книга? Чета книги предимно на тема духовно развитие, астрология и подобни.Любимата книга ми е на Луиз Хей, Излекувай живота си.



20. Любим цитат? 
 Сега се сетих спонтанно за : “Бъди промяната, която искаш да видиш в света!”

21. Обичаш ли да пътуваш? 
 Да, обичам да посещавам нови места, най-вече по-топли и по възможност с море :D 

22. Кое е най-екзотичното място на което си била? Кое е най-красивото и запомнящо се място на което си била? 
Може би е остров Тасос в Гърция, прекрасно място.

 
23. А мечтаното място? Коe е мястото, което искаш да посетиш? 
 Бих искала да посетя Италия.

24. Коя е любимата ти дестинация за лятна почивка? 
Любимата ми дестинация е Гърция, почти всяко лято я посещавам.

25. Мястото, което най-често посещаваш е.. ? Пловдив :)

26. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш? 
Пожелавам много вдъхновение!



Няма коментари:

Публикуване на коментар