сряда, 24 май 2017 г.

На гости ми е Диляна от Dilly’s blog


Привет отново :) 

Ще ви покажа и вторият ми гост, но не и на второ място. Тя се казва Диляна, а нейният блог- Dilly’s blog. Тя също е много красива и талантлива, и много я харесвам, следя я с голям интерес. Dilly’s blog е един от блоговете, които посещавам много често и има какво да се научи от него. Много се радвам, че Диляна се съгласи да отговори на въпросите ми и искам да й благодаря много... Да й пожелая много късмет, успех и последователи... :) 

Ето и самото интервю:

На гости ми е Диляна от Dilly’s blog



1. Как се казваш?
Аз съм Диляна

2. Опиши себе си с 3 думи.
Интроверт, open-minded и просто човек J

3. Какво обичаш да правиш през свободното си време?
Чета блогове, гледам youtube, обожавам да пея(колкото и да не мога) и се опитвам да се накарам да обичам да спортувам :D (under construction)

4. Как се казва блога ти? Как се реши да направиш блог? Кое те мотивира да поддържаш блога?
Блогът ми е Dilly’s blog. Честно казано не помня точно как се реших да направя блог, беше отдавна. Винаги съм имала голяма страст към всичко което се отнася до козметиката и просто имах нужда някъде да я споделям. J Честно казано малко страдам с мотивацията и вдъхновението за блога понякога, но ме мотивира когато чета блоговете на някой от любимите ми блогърки. Когато виждам с каква любов пишат блоговете си, това ме мотивира да изразявам собствената си страст и любов към козметиката.



5. Не мога да живея без...
Не мога да живея без свобода

6. Най- много обичам ...
Най-много обичам семейството и приятеля ми.



7. Нещо, което ти липсва?
Понякога ми липсват 2 много важни неща – смелост и вяра. Работя по въпроса :)

8. Какво правиш, когато си тъжна?
Когато съм тъжна се качвам в колата и просто карам. Все едно медитирам, събирам мислите си.

9. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?
Държанието и усмивката им. Това е първото, което ми прави впечатление когато срещна някой. Не понасям надути, надменни и невъзпитани хора...

10. Предпочитан грим/ визия ?
Предпочитам „No makeup, makeup look” за ежедневието. По-силен грим също предпочитам в неутралните тонове. Не харесвам много цветен грим. Държа на много добре направена основа, лице и добре разнесени сенки. J

11. Любим козметичен продукт ?
Коректор! Мога нищо друго да не сложа, но малко коректор под очите и евентуално ако трябва да прикрия нещо по лицето задължително. Любимият ми коректор е на Maybelline Eraser eye.

12. Купувала ли си някой продукт, знаейки че никога няма да го използваш?
Ами, мисля че не. Опитвам се да преценявам ясно дали ще нося нещо преди да го купя.

13. Любима козметична марка?
За декоративна козметика Estee Lauder, за бяла козметика ... Clinique

14. Опишете с 5 думи грижата си за кожата
1.ВАЖНО! 2. Почистване! 3. Почистване! 4. КремЗаЛице(1 дума :D) 5.Околоочен

15. Любим цвят ?
Сиво :D колкото и скучно да звучи, обожавам всички нюанси на сивото!

16. Високи токчета или равни обувки предпочиташ ?
Равни обувки ALL THE WAY!

17. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш?
1 час...колкото и да ми се иска да е по-малко :/

18. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен?
Обичам Adele, Elvis Presley, maroon 5, Metallica … много различни неща харесвам. :D в момента любимата ми песен е make you feel my love в изпълнение на Adele.

19. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм?
Обожавам филми на ужасите, но най-любимите ми филми са поредицата на Harry Potter J

20. Любим актьор?
Нямам 1 любим актьор .. много харесвам Ryan Reynolds, Tom Hiddleston, James Mcavoy, Johnny Depp естествено, Benedict Cumberbatch..

21. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга?
Любимите ми книги, са на Paulo Coelho. Мисля, че онова глупаво твърдение което се носеше, че на всяка празноглавка това й е отговора е пълна долна лъжа! Книгите му са толкова психологични, че празноглавите няма да ги разберат изобщо!

22. Любим цитат?
‘Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!’

23. Обичаш ли да пътуваш?
Обичам естествено, но много бързо ставам home sick.. Иска ми се да пътувам повече, трябва да пътувам повече!

24. Кое е най-екзотичното място на което си била? Кое е най-красивото и запомнящо се място на което си била?
Най-екзотичното за сега е Израел. А най-красивото си е нашенско – плажа Силистар.


25. А мечтаното място? Коe е мястото, което искаш да посетиш?
Някои от мечтаните ми дестинации са Аляска, Ирландия, Нова Зеландия

26. Коя е любимата ти дестинация за лятна почивка?
Любимата ми дестинация за лятна почивка си е на село :) Обожавам селото си! Това е мястото на което се чувствам в пълен синхрон със себе си. (с. Разбоище) Иначе обожавам и морето, и колкото и да плюят черноморието ни, аз си го обичам много!

27. Мястото, което най-често посещаваш е.. ?
Както казах вече аз съм интроверт. Обичам да съм си вкъщи! Това е моето си място, там съм си аз, всичко което ме заобикаля е моят свят.. никъде не е като вкъщи :P

28. Съвет за ElishkaWorld? Какво ще ни пожелаеш?
Пожелавам ви много, много вдъхновение за да продължавате с блога. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар