събота, 20 май 2017 г.

На гости ми е Дами от Dami’s Life Box



Привет на всички :)

Тази седмица ми е на гости Дами от Dami’s Life Box. Една красива и талантлива блогърка с едно много интересно кътче, наречено Dami’s Life Box. С голям интерес следя блога й. Искам да благодаря на Дами, че се съгласи да отговори на въпросите ми и искам да й пожелая на нея и на Dami’s Life Box много успех, късмет и последователи :)

Ето и интервюто:

На гости ми е Дами от Dami’s Life Box

1. Как се казваш?
-Дамяна, но приятелите ми ме наричат Дами.

2. Опиши себе си с 3 думи.
-Пламенна,емоционална, тревожна.

3. Какво обичаш да правиш през свободното си време?
-Обожавам пазаруването и изпробването на нова бюджетна козметика, както и да прекарвам време с двете си любими животни- котката ми Fish и гаджето. :D

4. Как се казва блога ти? Как се реши да направиш блог? Кое те мотивира да поддържаш блога?
-Блогът ми се казва Dami’s Life Box. Идеята за името дойде от мой близък приятел,когато обмислях как да кръстя Ютуб канал, който така и не събрах смелост да направя. Имам сценична треска и писането ми се стори като по-удачен начин да споделям мнението си за любимите си неща. Надявам се да съм полезна на читателите си и да научат по нещо за продуктите на пазара и бюджетното пазаруване от мен.

5. Продължи изречението „ Да си блогър е ...приятно’’

6. Не мога да живея без...
-Близките си хора, козметика, храна и Интернет..типично Интернет животно :D

7. Най- много обичам ..
-Прекалено много неща, за да влязат в едно изречение.

8. Нещо, което ти липсва?
-Ресурси,за да реализирам околосветско пътешествие.

9. Какво правиш, когато си тъжна?
-Слушам тъжна музика ( 3 Doors Down- Here Without You.. класика), сгушвам се в леглото и плача.

10. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?
-Очите, а след това мириса им.

11. Предпочитан грим/ визия ?
-Дългогодишен фен на неутралния, дълготраен грим.

12. Любим козметичен продукт ?
- В момента палитрата Death By Chocolate от Makeup Revolution (на снимката).

13. Купувала ли си някой продукт, знаейки че никога няма да го използваш?
-Не, всеки път се самоубеждавам, че ще използвам закупеното.. естествено, не винаги става така. Но много се радвам, когато изхабя изцяло продукт.

14. Любима козметична марка?
-Нямам. Имам много любими продукти, от много различни марки.

15. Опишете с 5 думи грижата си за кожата.
-Вярвам в хидратацията/ежедневното почистване.

16. Любим цвят ?
-Винаги черно..след това зелено.

17. Високи токчета или равни обувки предпочиташ ?
-По-често нося равни обувки, предполагам тях.

18. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш?
-Около час.

19. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен?
-Ох,хаха. Бивша метълка съм, сега не се ограничавам с жанрове. В момента съм на вълна испанско, тъй като прекарах малко време в Испания.

20. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм?
-Всякакви, съвременното кино е много разнообразно и интересно, но за съжаление не много запомнящо се. В момента не се сещам за любим филм.

21. Любим актьор?
-Лео ДиКаприо.

22. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга?
-Фен съм на романите, философските и психологическите книги. В момента чета една от книгите на Далай Лама.

23. Любим цитат?
-Всичко на Оскар Уайлд.

24. Обичаш ли да пътуваш?
-Обожавам, искам да видя колкото е възможно повече от света.

25. Кое е най-екзотичното място на което си била? Кое е най-красивото и запомнящо се място на което си била?
-Хм..може би на брега на едно малко финско езеро през зимата..беше уникално красиво. Скоро посетих и двореца в Мадрид,също страхотен,с уникална орнаментика. Тук се получава сблъсък на естествената и направената от човека красота,хаха.

26. А мечтаното място? Коe е мястото, което искаш да посетиш?
-Следващите места в списъка ми са Париж и Рим.Мисля,че са градове,които всеки трябва да посети поне веднъж в живота си.Носят много история в себе си.

27. Коя е любимата ти дестинация за лятна почивка?
-Гръцкото море..все още не съм виждала по красиви плажове.

28. Мястото, което най-често посещаваш е.. ?
-Университета.

29. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш?
-Да продължавате да правите това което правите. Открили сте своята уникалност и заслужава да бъде изразена и забелязана. Също, ако може да заема арабската палитра на Essence. :P


Няма коментари:

Публикуване на коментар