събота, 20 май 2017 г.

Балсам за ръце и тяло с арганово масло от Cien


Привет на всички :)

Днешният герой е Балсам за ръце и тяло с арганово масло от Cien. Това е марка от Лидъл, предполагам всички сте я виждали и ползвали :). Аз обаче за първи път си взимам нещо тяхно и нямам впечатления като цяло за марката. Нещата на Cien са ниско бюджетни, иначе казано-евтини, като качество не знам все още. И така бях тръгнала за хляб, а се прибрах с балсам.... 
Като количество е 300мл., което е огромно количество за цената, която платих-около 4-5лв. Има много удобна помпичка, едно натискане на помпичката е достатъчно количество за ръцете. Аз го ползвам като крем за ръце, обичам кремчетата за ръце и имам на всяка крачка вкъщи. Мястото на това балсамче е до компютъра :) :), затова и тази помпичка ми е много удобна. Е, за пътуване и носене в чантата не става... Опаковката е голяма и неудобна.
Балсама попива много бързо, не е мазен, ръцете стават много меки и приятни на допир. Има много силна и остра миризма на арган, все пак е с арганово масло :), но миризмата е силна и се задържа дълго време на ръцете. Даже бих казала, че аромата е много силен, но на мен лично ми харесва :) - въпрос на вкус.
На снимките може да видите и раничката ми за почивните дни :). 
Вие ползвате ли неща на Cien, доволни ли сте?





Няма коментари:

Публикуване на коментар