сряда, 31 май 2017 г.

Bourjois Rouge Edition Aqua Laque


Привет на всички :)

Ще ви покажа едно течно червило на Bourjois Aqua Laque от серията Rouege Edition, което не е ново, но след като си сложих един-два пъти не се сработихме и сега му давам нещо като втори шанс. Цвета, който имам е 03 Brun'croyable.



От Bourjois обещават интензивен цвят и блясък, лек и дълготраен цвят, който издържа до 16 часа.
Формулата на Aqua Laque е много лека и не лепне. При нанасяне върху устните се усеща като вода, малко ми беше странно това воднисто усещане. :) Но това пък го прави много подходящ за използване в горещите дни. Ароматът на червилото е сладникав, парфюмен, но не прекалено силен и натрапчив.
Шишенцето е пластмасово с правоъгълна форма, а апликаторът е стандартен и лесно се борави с него.
Но като трайност, поне при мен се задържа около два часа, без да пия и ям, което ме накара да спра да го ползвам в началото. А и при мен се разтича и събира, трябва винаги да слагам молив. 

Сега реших да му дам втори шанс, защото му минава срока на годност, а съм си слагала само един-два пъти.
Не бих определила Aqua Laque за пълно разочарование, но не смятам, че са толкова страхотни, за да ги препоръчам на някого. Не бих се сдобила с още цветове от тях.







Няма коментари:

Публикуване на коментар