неделя, 7 май 2017 г.

С аромат на ягода и още нещо...


Харесвате ли продуктите на Avon?
Това е въпрос, на който и аз не мога да си отговоря.... Отговора може би ще е и ДА и НЕ... Хаха... Това е така, защото имат добри и лоши попадения... Имат продукти, които страшно много харесвам, но имат неща, с които не мога да се сработя, проблема може да е в мен, но може да е и в самите продукти... истината е някъде там ... :)  Но това е така и с други марки... няма как всичко да ни хареса и от всичко да сме доволни...
Днес ще ви покажа последната си поръчка от Avon. Много често поръчвам неща от тях и нямам големи забележки...
Нещата, на които се спрях са крем за ръце с магнолия и комплект на naturals с ухание на ягода & бял шоколад...

Ще започна първо с крема за ръце. Той е от серията на CARE с розова магнолия.:

 


От Avon ни обещават:
"Предпазващ крем за ръце, нокти и кожичкиХидратиращ крем за ръце с витамин Е & чувствено ухание на магнолия. Как действа:• възстановява хидратацията на ръцете• оставя ноктите здрави и блестящи• хипоалергенен и лесно абсорбиращ."
Моето мнение:
Крема наистина мирише много приятно, на магнолия :) Аромата се задържа известно време, но не е много дълго. Като консистенция е много лека, бързо попива и не е тежък и мазен. Кожата на ръцете става мека и ухаеща приятно. За ежедневен крем е идеален... Харесва ми.

Комплекта на naturals с ухание на ягода & бял шоколад е от три части: Лосион за тяло, душ гел и спрей за тяло:




От този така наречен комплект ми харесва най-много лосиона за тяло. Мирише много приятно, повече се усеща ягодата :) Но не е прекалено сладък аромата. Попива бързо и хидратира. Върши си работата успешно :) Лек е като консистенция, не е мазен и тежък... Но не е и нещо уникално :) Аромата не се задържа дълго време.
Душ гела измива добре, мирише също много приятно. Аромата не се задържа дълго върху кожата. 
Спрея за тяло :) мирише много приятно, но аз го ползвам по принцип като ароматизатор :) Пръскам в стаята, шкафа, колата.... :):):) Хихи и си мирише приятно...

От цялата поръчка ми допадна най-много крема за ръце (нося го винаги с мен в чантата) и лосиона за тяло, другите неща не са нещо особено...


Няма коментари:

Публикуване на коментар