неделя, 7 май 2017 г.

На гости ми е Виктория от BeautyWithin


Привет, Усмивки....

Днес ми гостува Виктория от BeautyWithin. Виктория е една млада, красива и талантлива блогърка, на която съм много благодарна, че се съгласи да гостува в блога ми и искам да й пожелая много успех, късмет и последователи.
BeautyWithin  е един много интересен блог, който си заслужава да разгледате (ако не сте го направили още) от него можете да научите много неща от света на козметиката.

Ето и самото интервю:

На гости ми е Виктория от BeautyWithin


1. Как се казваш? 
Виктория И.

2. Какво обичаш да правиш през свободното си време? 
Обичам и дълги разходки в гората

3. Как се казва блога ти? Как се реши да направиш блог? Кое те мотивира да поддържаш блога? 
Блогър ми се казва BeautyWithin . Доста приятели ме посъветваха да си направя блог, защото виждаха колко съм запалена по страстта си - грима

4. Продължи изречението „ Да си блогър е ...
е страст, овкусена с въображение и идеи, които си готов да споделиш с всички.

5. Не мога да живея без...
чаша ароматно кафе

6. Най- много обичам ... 
да правя себе си щастлива

7. Нещо, което ти липсва? 
ТОЙ <3

8. Какво правиш, когато си тъжна? 
Оставам на саме с мислите си и чаша топъл чай, понякога втренчвам поглед към залеза

9. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората? 
Забелязвам първо устните. На тях винаги е изписано колко често се усмихват и радват на живота.

10. Предпочитан грим/ визия ? 
Плътно черна очна линия, обемни мигли, щедър хайлатър

11. Любим козметичен продукт ? 
Обожавам искрящи хайлайтъри и съм се запасила с доста от тях. Като част от самата визия-не мога без очна линия

12. Любима козметична марка? 
Стига продуктът да е хубав, всички са ми любими. От скъпите харесвам Too Faced, а от по-бюджетните Bourjois

13. Любим цвят ? 
Цвят индиго

14. Високи токчета или равни обувки предпочиташ ? 
Ниски обувки. Кой е казал, че те не могат да изглеждат елегантно :D

15. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш? 
Около час заедно с кафето и сутрешните новини.

16. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен? 
Музика слушам според настроението си и никога не е еднаква ден с ден. Често обичам да си пускам съпровод от птици и флейта за релаксация.

17. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм? 
Всичко, което се отнася за супергерои

18. Любим актьор? 
Том Круз

19. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга? 
Обичам страшни книги. Последната, която ми направяи впечатление беше “Гробище за домашни любимци” на Стивън Кинг.

20. Обичаш ли да пътуваш? 
Винаги! Няма нищо по-прекрасно да опознаеш този голям и красив свят.

21. Кое е най-екзотичното място на което си била? Кое е най-красивото и запомнящо се място на което си била? 
Най-екзотичното място, на което съм била е дворецът Долмабахче в Турция, но нищо не може да се сравни с красотата на природата.

22. А мечтаното място? Коe е мястото, което искаш да посетиш? 
Мечтая да посетя Ватикана заради огромната история, която е съхранила в себе си

23. Коя е любимата ти дестинация за лятна почивка? 
Някоя чужда държава с богата история. Не обичам почивки, в които само стоим в хотела и се къпим в морето.

24. Мястото, което най-често посещаваш е.. ?  Магазина за декоративна козметика, разбира се. Понякога по два пъти на ден.

25. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш?
Винаги да правите това, което Ви носи най-голямо удоволствие Това е щастие.
       

Няма коментари:

Публикуване на коментар