събота, 6 май 2017 г.

На гости ми е Жулиета от Beauty Place by Julieta Nikova



Днес ми гостува Жулиета от Beauty Place by Julieta Nikova ...
Една красива, млада и талантлива блогърка, а нейното малко кътче- Beauty Place by Julieta Nikova е изключително интересно местенце, което ви препоръчвам да разгледате... :) Уникален блог...
Много се радвам, че Жулиета се съгласи да отговори на въпросите ми. Искам да й благодаря и да й пожелая много успех, късмет и много последователи...

Ето и интервюто:

На гости ми е Жулиета от Beauty Place by Julieta Nikova


1. Как се казваш? – Жулиета.

2. Опиши себе си с 3 думи. – На първо място ми изниква „амбициозна“, последвано от „индивидуалист“ и „реалист“

3. Какво обичаш да правиш през свободното си време? – напоследък не ми остава много такова, за това ако успея да открадна час-два за себе си искам да се изтегна на дивана с книга в ръка или просто да си лежа и да дам възможност на съзнанието ми да си отпочине от напрегнатото ми ежедневие.

4. Как се казва блога ти? Как се реши да направиш блог? Кое те мотивира да поддържаш блога? – Името на блога е Beauty Place by Julieta Nikova, но с адрес www.nikovamakeup.wordpress.com Това, което ме мотивира да създам блога и да се стремя да го поддържам, е желанието ми да съм полезна на други, които искат да разберат повече за света на грима и козметиката.

5. Продължи изречението „ Да си блогър е ...“ – времеемко, трудоемко, скъпичко, но носи удовлетворение.

6. Не мога да живея без... - семейството си. От всичко материално човек може да се лиши и да свикне с липсата, макар и да не е приятно. Но липса на някой близък е нещо, с което никой никога не може да свикне.

7. Най- много обичам ... - да съм щастлива, да радвам хората около мен, да постигам целите си, да реализирам мечтите си.

8. Нещо, което ти липсва? - Липсва ми повече време да мога да отделя на семейството ми и приятелите си. За съжаление все някой остава пренебрегнат и това много ми тежи.

9. Какво правиш, когато си тъжна? - Ох, ами не си помагам особено сама – слушам тъжни песни, гледам тъжни сериали и се задълбавам по-сериозно в емоционална дупка. За това се опитвам още в първия миг, в който усетя, че не ми е ок, да се обърна към приятел, който знае как да ме разведри.

10. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората? - Дали са искрени, дали преиграват с поведението си, дали имат скрити мотиви. С времето станах много мнителна и почнах да отсявам много обкръжението си.

11. Предпочитан грим/ визия ? – За ежедневна визия предпочитам по-лек грим – спирала, очна линия, фдт, пудра и малко руж. Докато за вечерно излизане или някакъв повод минавам на “full glam” режим :D

12. Любим козметичен продукт ? – ох, не мога да дам само един …. Всичко ми е любимо :D

13. Купувала ли си някой продукт, знаейки че никога няма да го използваш? – не, винаги като ги купувам си мисля и съм убедена, че ще го ползвам, но после се оказва, че съм се заблуждавала. В този ред на мисли имам страшно много неща в грим колекцията си, с които съм се разделила почти без да съм ги докосвала.

14. Любима козметична марка? – много харесвам нещата на Golden Rose, Essence, Catrice и Lóreal за декоративна козметика и La Roche Posay що се отнася до грижа за кожата.

15. Опишете с 5 думи грижата си за кожата – вечната ми битка с проблемната кожа :D

16. Любим цвят ? - Лилаво във всичките му нюанси.

17. Високи токчета или равни обувки предпочиташ ? – И двете, зависи от тоалета, който съм избрала. Обичам да се обличам във всички стилове и имам твърде много обувки за човек с толкова малък гардероб :D

18. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш? - Сутрин, преди работа, около 30 мин. Вечер за някакво излизане с приятели или за повод – час, час и малко.


19. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен? – Обичам всякаква музика, в зависимост от настроението. Дори много хора биха се изненадали, ако хвърлят поглед на плейлиста ми – буквално от всичко по малко.

20. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм? - Предпочитам да гледам сериали. Тук all-time favourite е One Tree Hill. Ако някой не го е гледал, препоръчвам го на 100%. Изглеждала съм всичките сезони до 6-ти вкл. Поне 4 пъти и всеки път съм го преоткривала на ново. Толкова многопластов, изпълнен със съдържание и смисъл, обхващащ толкова много аспекти от живота, че не вярвам да има човек на тая земя, който да не може да се припознае било то и само в един-единствен сюжетен момент. Всеки е обичал, всеки е бил нараняван и е наранявал, всеки е бил несигурен, всеки е правил грешки, всеки е търсил отговори на по-големи въпроси …

21. Любим актьор? - Нямам любим актьор, имам любими герои, изиграни от актьори, които са заставали в сърцето ми заради тях.

22. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга?
 - Тук също не мога да дам точен жанр. В отделни периоди от живота си съм харесвала различни жанрове и съм имала любими книги. Както харесвам „Игрите на глада“, така харесвам например и „Тютюн“.

23. Любим цитат? – „Ако нещо ти е писано да ти се случи, то ще се случи, независимо от това, колко силно вървиш към него или колко силно бягаш в обратната посока. Съдбата винаги си намира начини“

24. Обичаш ли да пътуваш? – Обичам да посещавам нови места, но самия процес на придвижване – не :D

25. Кое е най-екзотичното място на което си била? Кое е най-красивото и запомнящо се място на което си била? – За екзотично бих посочила острова на Клеопатра в Турция, а за най-запомнящо се – Мадрид. С последното са ми свързани толкова много и толкова красиви спомени.

26. А мечтаното място? Коe е мястото, което искаш да посетиш? – Искам да пообиколя из френската и италианската Ривиевра, както и островите и заливите в Гърция. Искам море, планини, спиращи дъха залези, вино и вкусна храна, гарнирани със спокойствие и безвремие.



27. Коя е любимата ти дестинация за лятна почивка? – Море, по възможност по-спокойно и по-ненашумяло за туристи.

28. Мястото, което най-често посещаваш е.. ? - Най-често имам възможност да пътувам из България, макар и да има още много от красотите, които не съм успяла да видя с очите си.

29. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш? – Пожелавам много успехи, вдъхновение и индивидуалност. Стремете се да не подражавате на другите, а открийте онова нещо, което ви прави различни и интересни.

Няма коментари:

Публикуване на коментар