неделя, 7 май 2017 г.

На гости ми е Радост от All for Women


Днес съм много щастлива, имам втори гост, а е едва 11 часа :)
Тя носи едно много красиво име - Радостина, а и самата тя е много красива и талантлива. Малкото й кътче се казва All for Women. Както от самото име се подразбира, в блога ще намерите информация за грим, козметика, модни съвети, кухня и какво ли още не ... :) 
All for Women е един наистина много интересен блог, аз го следя с голям интерес и ви го препоръчвам искрено...
Искам да благодаря на Радост, че се съгласи да отговори на въпросите ми и й желая много късмет и успех, а на All for Women - много последователи....

Ето и самото интервю:

На гости ми е Радост от All for Women

1. Как се казваш? 
Името ми е Радостина, но всички ме наричат Радост


2. Опиши себе си с 3 думи. 
Спонтанна, нетърпелива, разбрана

3. Какво обичаш да правиш през свободното си време? 
Напоследък нямам много време за правене на каквото и да било. Преди любимото ми занимание, противно на всички момичешки неща беше да играя League of legends :D. Но сега в малкото ми свободно време предпочитам да си полежа и почивам и да го прекарвам с любимите ми хора.

4. Как се казва блога ти? Как се реши да направиш блог? Кое те мотивира да поддържаш блога? 
Блогът ми се казва All for Women. Много време се чудех дали да започна подобно нещо, чудех се какво ще кажат хората, как ще се приеме. Когато аз започнах да пиша, беше големият бум на ново изгряващи блогъри и си мислех „Аз ще съм поредната, кой ще седне да чете моите неща?!“. В крайна сметка първата ми статия просто седнах, написах я и я публикувах. Вълнението беше огромно какво точно ще се случи от тук на сетне. Беше ме страх и продължаваха да витаят в главата ми мисли от сорта „какво ще кажат хората“. А относно това кое ме мотивира – ами не знам, просто вече е част от живота ми, задълженията ми. Имам нужда да кажа моето мнение и впечатление за даден продукт. Все пак хората сме различни, различни коси, различни кожи, различни нужди… Може би някой мой проблем го има и някой друг, и моят съвет, виждане и мнение биха били полезни и за някой друг.


5. Продължи изречението „ Да си блогър е ...“ ОТГОВОРНОСТ

6. Не мога да живея без... 
Сол :D , също така и без спирала!

7. Най- много обичам ... 
Родителите ми

8. Нещо, което ти липсва? 
„Нещо“ в случая не е правилната дума. Липсват ми родителите ми. В момента аз живея и уча в Пловдив, а те са си в София. Не успявам да пътувам много до София да се виждаме, както и те нямат възможност постоянно да идват до Пловдив…

9. Какво правиш, когато си тъжна? 
Плача. Не обичам да плача, но уви – правя го. Да гушна котката ми също е вариант. Убеждавала съм се хиляди пъти, как тези създания „без разум“ разбират толкова много и те обичат каквото и да се случва. В случаят моята Айя се сгушва в мен и започва да мърка.


10. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората? 
Странно, но зъбите. Усмивката на човека, говори много за него..



11. Предпочитан грим/ визия ? 
Лека ежедневна визия ми е напълно достатъчна. Концентрирам се върху подчертаването на сините ми очи и нямам нужда от повече грим. 

12. Любим козметичен продукт ? 
Спиралата е задължителна. Мога да живея без всичко, но не и без спирала

13. Любима козметична марка? 
Хмм, това е труден въпрос. ОТ дрогерийните марки много харесвам Catrice, а от хай едн – YSL, както и Benefit

14. Любим цвят ? 
Лилав

15. Високи токчета или равни обувки предпочиташ ? Обожавам високи токчета, но по принцип залагам на равни обувки в ежедневието, както обичам да ги наричам „бързоходки“

16. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш? 
Около час време ми е достатъчно, понякога се спретвам и за около 20 минути :D

17. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен? Не се ограничавам от към стилове, слушам това, което ми харесва. А за песен, ами нямам идея :D

18. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм? Анимации, семейни, романтични и комедии. Любимите ми филми са от поредицата The Fast and The furious


19. Любим актьор? 
Може би Вин Дизел, невероятен актьор!


20. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга? 
Падам си по вампирясали истории в общи линии :D Харесвам поредицата „Академия за вампири“




21. Любим цитат? 
„Живей така, сякаш ти е за последно“

22. Обичаш ли да пътуваш? 
По този въпрос няма две мнения, с две ръце гласувам ДА

23. А мечтаното място? Коe е мястото, което искаш да посетиш? 
Арабските страни много ме привличат, а мястото, което задължително искам да посетя е Египет


24. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш? 
Върви напред и не се отказвай от мечтите си! Не свеждай глава пред никой и не се влияй от хорското мнение! Прави това, което искаш и обичаш, и не се спирай преди нищо и никой!



Няма коментари:

Публикуване на коментар