събота, 27 май 2017 г.

Единични сенки Absolute Eye + Една непредвидена чанта


 Обичам сенките за очи... и никога не са ми достатъчни...

Днес ще ви покажа една нова и една вече ползвана сянка... а и много добре стоят в комбинация от двете :) Това са единичните сенки на Катрис - Absolute Eye. Харесвам много нещата на Катрис и си ги купувам с голямо удоволствие, до сега не са ме разочаровали.


Едната сянка, която искам да ви покажа е 090 BRING ME FROSTED CAKE. Тя е матова с много нежен цвят. Матовите сенки нямат брокат/блестящи частици, не са перлени или холограмни. Подходящи са както за през деня, така и за вечер. 

Другата сянка е 1010 VIN-TOUCH OF ROSE. Имам я от скоро и съм я ползвала 2-3 пъти в комбинация на 090 BRING ME FROSTED CAKE. И много ми харесва как се съчетават, много нежен грим се получава. Аз ги ползвам с база за сенки и при мен издържат цял ден. Имат средна пигментация. 

1010 VIN-TOUCH OF ROSE не е матова, с много интересен цвят, между розов и кафяв цвят...
 

Опаковката им е стандартна за единичните сенки на бранда - пластмасова, няма нищо специфично. Прозрачна, което на мен много ми харесва, защото така много лесно мога да се ориентирам кой цвят ми трябва, защото имам доста сенки. Затравя се много плътно. 






Е, освен с тези сенки се сдобих и с една чанта... Доста непредвидена покупка. Видях я на витрината и веднага я взех... хихихи... Не знам на коя марка е... 
Чантата е малка, побира само портмонето, телефона и салфетки :). Има джоб с цип отзад, вътре има също два малки и два големи джоба.... Но чантата е малка и няма възможност да се слагат много неща вътре...







Няма коментари:

Публикуване на коментар