вторник, 18 април 2017 г.

На гости ми е Преслава от Preslava's Beauty Diary


Привет на всички :)На гости ми е една уникална блогърка, която освен че е талантлива, е и много красива. Казва се Преслава, а нейният блог - Preslava's Beauty Diary. Блогът е много интересен и с голямо желание следя публикациите в него. Искам да благодаря на Преслава, че се съгласи да участва в това интервю и да й пожелая много успех и късмет, а на Preslava's Beauty Diary - много последователи.

Ето и самото интервю:

1. Как се казваш? 
Преслава.

2. Опиши себе си с 3 думи. 
Амбициозна, уверена и интровертна.

3. Какво обичаш да правиш през свободното си време? 
Обичам да прекарвам време с близките си, да пътувам, да работя върху блога и да чета книги. 

4. Как се казва блога ти? 
Preslava's Beauty Diary – моят „дневник“ за всичко, свързано с красотата. 

5. Как се реши да направиш блог? 
Желанието да имам блог се породи в мен още в момента, в който разбрах какво представлява форматът блог, но над две години отлагах създаването на собствен, защото подхождам отговорно към всичко, с което се захвана и исках да съм сигурна, че ще мога да му отделям достатъчно време, държах предварително да подготвя първите си статии, за да шлифовам стила си и да си изградя някакъв график на постване и съвместяване със задълженията ми. Колкото и клиширано да звучи, знам и се интересувам много от всичко свързано с козметика, често приятелките ми ме карат да ги съветвам за козметика, да ги гримирам, фризирам и прочие и това беше повода за създаване на блога - посредством него мога да обменям информация на любимата тема с повече момичета, и действително е така – сега когато някой ме попита за маникюра, грима или парфюма ми, просто давам адреса на блога за повече информация. 

6. Кое те мотивира да поддържаш блога? 
Блогът е отговорът на неосъществената ми мечта да се занимавам с творческо писане и това е основната ми мотивация. Както споменах, подхождам много отговорно към списването на Preslava's Beauty Diary и не смятам някога да спирам да пиша в него – дори напротив, планирам да разширя съдържанието. За мен блогът е дългосрочен проект, а не моментна прищявка. Някой ще ме обяви за луда, но си признавам, че към момента имам планирани постове в блога до април 2018 :D В интерес на истината никога не ми е липсвала мотивация да пиша в блога, по-скоро ми липсва повече време, което да му отделям.

7. Продължи изречението „ Да си блогър е ...“ Удовлетворяващо, отговорно и много, много интересно занимание.

8. Не мога да живея без... 
Разбира се, не мога да живея без близките ми хора, на второ място – не мога да живея без цели.

9. Най- много обичам ... 
Близките си.

10. Нещо, което ти липсва? 
Импулсивност.

11. Какво правиш, когато си тъжна? 
Оставам сама, правя си чай и разигравам в главата си ситуацията, която ме е натъжила. Ако вината е в мен, анализирам поведението си и си вадя заключения какво трябва да променя за в бъдеще, за да не се повтаря въпросната ситуация. Ако е просто от онези ужасни дни, в които ти се иска да не си ставал от леглото, ритуалът за противодействие на гадното настроение включва дълъг душ, напръскване се с любимия парфюм (повлиява на сетивно ниво), още чай и много сън.

12. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората? 
Очите – винаги забелязвам цвета, формата и изражението, което придават на лицето.

13. Предпочитан грим/ визия ? 
Опушен грим с матови сенки в неутралната гама (черно във външния ъгъл, кафяво/бордо по линията на миглите и цвят ванилия във вътрешния ъгъл и под веждата), матови устни в телесен нюанс и светъл прасковен руж със сатенен завършек. Предпочитам подчертани очи и неутрални устни.



14. Любим козметичен продукт ? 
Сенки за вежди. Незаменим продукт за мен, дори да нямам никакъв грим върху лицето си, попълването на веждите е задължително.

15. Купувала ли си някой продукт, знаейки че никога няма да го използваш?
Въпреки че никога не пазарувам импулсивно, веднъж незнайно как се сдобих с пигмент, при това брокатен, във всички цветове на дъгата :D. Ползвах го веднъж и дотам.

16. Любима козметична марка? 
Труден въпрос. Имам доста козметика от най-различни класове, не съм лоялен потребител само на една марка. За бяла козметика предпочитам натуралната био козметика на Alverde , а за декоративна – може би NYX.

17. Опишете с 5 думи грижата си за кожата? 
Дълбоко почистване и интензивна хидратация.

18. Любим цвят ? 
Бежово във всичките му нюанси ♥

19. Високи токчета или равни обувки предпочиташ? 
Равни обувки тип „пантофки“ са предпочитаните от мен, но с удоволствие бих носила стилето всеки ден.

20. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш? 
Зависи къде отивам. Много съм суетна и държа да изглеждам добре, където и да отивам, съобразно повода. В ежедневието отделям около половин час (това е абсолютният минимум), а за по-специален повод - около час и половина, нерядко и повече.

21. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен? 
Не обичам лепенето на етикети, щом става въпрос за музика – слушам всичко, което ми допадне, без значение от жанра. Любимата ми песен е Bushido & Karel Gott – Fur Immer Jung. https://www.youtube.com/watch?v=kxRRRkXNRcY

22. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм? 
Всъщност не обичам да гледам филми и го правя много рядко. Любимият ми филм е Interstellar.

23. Любим актьор? 
Леонардо ди Каприо.

24. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга? 
Обожавам да чета и не се ограничавам само до един жанр – чета всичко. Имам периоди, в които чета само криминални романи, а после превключвам към чиклит и научна фантастика, постоянно съм в търсене на нови книги и автори. Книгата, която преобърна мисленето ми на 180 градуса, е „Тайната“ от Ронда Бърн. Знам, че „Тайната“ отнася много хейт и често е заклеймявана като „пълни глупости“, но за мен това е книга, която промени начина ми на живот и на възприемане към околния свят. Препоръчвам горещо за четене, с уговорката че към нея трябва да се подхожда непредубедено.

25. Любим цитат? 
„Enjoy life and realize how blessed you are”

26. Обичаш ли да пътуваш? 
Обичам, а и начинът ми на живот го налага. Пътувам почти всяка седмица.

27. Кое е най-екзотичното място на което си била? 
Основно съм пътувала из Европа, от географска гледна точка най-екзотичното място, което съм посетила е Азия – азиатската част на Истанбул след Босфора и околностите. 

28. Кое е най-красивото и запомнящо се място на което си била? 
Женева – имам голям сантимент към този град.

29. А мечтаното място? 
Мечтая за дълги пътувания, много бих искала да ми се удаде възможност да прекарам известно време в Австралия. 

30. Коe е мястото, което искаш да посетиш? Израел.

31. Коя е любимата ти дестинация за лятна почивка? 
Един много специален плаж на Северното Черноморие, до който няма свободен достъп и го знаем буквално шепа хора. Обичам да ходя там, в 99% от времето съм сама и релаксирам максимално. Ето и снимка от това любимо място:


32. Мястото, което най-често посещаваш е.. ? 
Университета :D.

33. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш? 
Пожелавам успех на новия блог, поздравявам те за разнообразната тематика, която се стараеш да обхванеш, желая ти много вдъхновение за нови публикации, време да ги осъществиш и верни читатели, които да ги оценят! Благодаря за поканата да ти гостувам – беше ми изключително приятно и интересно :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар