сряда, 8 март 2017 г.

На гости ми е Силвена от Silvena Make Up


Честит празник, Дами :) 

В този пост ми гостува една много красива и талантлива блогърка, казва се Силвена, а нейният блог - Silvena Make Up. Ако все още не сте разгледали блога й, направете го... много е интересен, аз го следя постоянно. Искам да благодаря на Силвена, че се съгласи да отговори на въпросите ми и да й пожелая много успех, късмет, а на блога - последователи.

Ето и интервюто й:

На гости ми е Силвена от Silvena Make Up


1. Как се казваш?

Казвам се Силвена.

2. Опиши себе си с 3 думи.

Трудна задача – добра, чувствителна, ината.

3. Какво обичаш да правиш през свободното си време?

Да се забавлявам с приятели, да гледам телевизия и да правя грим експерименти.

4. Как се казва блога ти? Как се реши да направиш блог? Кое те мотивира да поддържаш блога?

Блогът ми е Silvena Make Up Реших да направя блог, когато осъзнах, че голяма част от приятелките ми се допитват до мен за съвет, когато избират козметичен продукт. Мотивира ме, когато има нов последовател на блога и когато видя, че някоя статия е успешна – интересна на читателите, четена и коментирана.

5. Продължи изречението „ Да си блогър е ...“

Мнооого трудно. От избора на теми в блога, до направата на добри снимки и създаването на достатъчно информативен, достъпен и интересен за четене текст.

6. Не мога да живея без...

Банален отговор, но не мога без любимите си хора.

7. Най- много обичам ...

Отговорът ми ще се препокрие с горния, но най-много обичам близките си и съответно да прекарвам времето си с тях. След това шоколада, ядките, изискано направената храна.

8. Нещо, което ти липсва?

Хм, доста неща. Хора, които съм загубила в живота си. Понякога ми липсва безгрижието в детството.

9. Какво правиш, когато си тъжна?

Плача.

10. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?

Очите и усмивката.

11. Предпочитан грим/ визия ?

Зависи от повода и настроението. Понякога предпочитам лек, едва забележим грим, друг път искам повече акценти и блясък.





12. Любим козметичен продукт ?

Червило

13. Купувала ли си някой продукт, знаейки че никога няма да го използваш?

Купувам продукти с идеята, че ще ги ползвам, но понякога не се случва точно това. :)

14. Любима козметична марка?

Нямам. Не робувам на марки. За мен всяка марка има добри и лоши продукти.

15. Опишете с 5 думи грижата си за кожата

Почистване, сухо четкане, ексфолиране подхранване, хидратация. (Не винаги изпълнявам всички стъпки и то точно в този ред – зависи от нуждите на кожата.)

16. Любим цвят ?

Розов

17. Високи токчета или равни обувки предпочиташ?

Харесвам как стоят високите токчета, но 95% от случаите съм с равни обувки.

18. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш?

Зависи с колко време разполагам и къде отивам.

19. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен?

Почти всякаква. Зависи от настроението. Нямам любима песен.

20. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм?

Аз съм от малкото хора, които не обичат да гледат филми. Трябва да е много интересен, за да гледам. Предпочитам ситкоми и комедии.

21. Любим актьор?

Поради гореспоменатата причина нямам.

22. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга?

Завладяващи. Книгата трябва да ме грабне от самото начало. Едни от любимите ми са на Халед Хосейни – „Ловецът на хвърчила” и „Хиляда сияйни слънца ”.

23. Обичаш ли да пътуваш?

Не съм от най-големите пътешественици, но обичам да пътувам.

24. А мечтаното място? Коe е мястото, което искаш да посетиш?

Япония.

25. Коя е любимата ти дестинация за лятна почивка?

Морето.

26. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш?

Пишете за хобитата и интересите си и бъдете искрени с читателите. Пожелавам ви успех и много нови читатели и последователи.

1 коментар: