събота, 4 март 2017 г.

Max Factor - СС Коректор


Целта на декоративната козметика е да помогне да създадем перфектния грим възможно най-бързо и качествено. Коректорът е задължителният продукт за тази цел, поне според мен. 
Основно правило при избора на коректор е тона/цвета да бъде по-светъл от оттенъка на кожата и на фон дьо тена. Но не трябва и да се прекалява, защото прекалено светлият тон ще направи неестествено бели зоните под очите и около носа.
Но понякога тези коректори не са подходящи за прикриване на определени проблеми на кожата. Тогава на помощ идват цветните коректори, като определени цветове успяват да прикрият конкретни несъвършенства върху кожата. 
Преди време Max Factor пуснаха цветни коректори под формата на стик с името CC (Colour Corrector), която включва общо 5 коректора като всеки прикрива конкретен проблем. Аз имам само един от тях - Under Eye Circles (ЖЪЛТ, срещу тъмни кръгове под очите). Трябва да неутрализира лилави тонове - тъмните кръгове под очите. 
Коректора е под формата на дебел молив, който е в опаковка която се завърта, за да се изкара от продукта, капачето е прозрачно. Като цяло лесно се работи с него, опаковката е удобна и икономична. Консистенцията му е кремообразна и пигментирана, но се врязва ужасно в линиите под очите ми. Не е особено покривен. Има изкуствен мирис, който много ме дразни, колкото и да се опитвам да се сработя с него този аромат ме влудява... 


Няма коментари:

Публикуване на коментар