неделя, 26 февруари 2017 г.

Трите хикса: Отново в играта / xXx: The Return of Xander Cage


Трите хикса: Отново в играта / xXx: The Return of Xander Cage 


Премиера в България: 20.01.2017г.
Световна премиера: 20.01.2017г.
Жанр: Екшън, Приключенски, Трилър
Продължителност: 107 минути
Формат: 3D/IMAX 3D/4DX
Сценарист: Ф. Скот Фрейзър, Чад Ст. Джон, Рич Уилкс
Режисьор: Ди Джей Карузо
В ролите: Нина Добрев, Вин Дизел, Самюел Л. Джаксън, Рори Маккан, Руби Роуз, Тони Колет, Тони Джа, Дони Йен, Дипика Падуконе, Конър Макгрегър, Ал Сапиенза, Крис Ву, Хелена-Алексис Сиймур
Разпространител: Форум Филм България / Paramount Pictures

Кратко резюме
Отново в играта е третата експлозивна част от блокбъстър поредицата „Трите Хикса“. Близо 15 години по-късно Вин Дизел отново влиза в култовия образ на Кейдж, който се завръща от самоналожено изгнание. Този път целта му е да намери смъртоносно оръжие, познато като Кутията на Пандора, а това няма как да се случи без адски екшън. Ксандър се озовава въвлечен в смъртоносен заговор, който сочи към съглашателство в най-високите нива на световното правителство.
 


Нямах търпение да гледам този филм... Има доста силна реклама, а и доста се шуми около него заради участието на Нина Добрев и Вин Дизел.
Гледала съм xXx (“Трите хикса”), който излезе през 2002 година и много ми хареса. Също така много ми хареса и “Трите хикса: Следващо ниво” (xXx: State of the Union) , който е продължение на касовия хит „Трите Хикса”, в него Айс Кюб е в ролята на Дариъс Стоун, търсач на силни усещания и размирник, чието криминално досие и страстта му към екстремните спортове го превръщат в съвършения кандидат за най-новия XXX агент.... 
Но леко останах разочарована от “Трите хикса: Отново в играта”, имаше много експлозивен екшън, много ефекти... каскади, целият филм е изпълнен с адреналин, но ми липсваше интригуваща история и сюжет...


Липсваше ми история, която да ме държи под напрежение, очакване... Сюжетът на филма в никакъв случай не ме изненада, а заложените обрати в историята не ме впечатлиха. Причината е, че те са както очаквани, така и предвидими. Но пък имаше много екшън... ;)




снимки и информация: интернет

Няма коментари:

Публикуване на коментар