неделя, 5 февруари 2017 г.

Tag: Аз...и Аз ..И пак Аз... :)


Хахаха, докато се рових из любимите си блогъри попаднах на много интересен таг, който може да разгледате тук, мисля че е много подходящ за втори пост :) 
И нека започваме:

ПРАВЯ - всичко с желание и удоволствие...
ГОТВЯ - често...
ПИЯ - кафе, чай и вино....
ЧЕТА - всичко :)
ИСКАМ - много неща да се случват бързо и едновременно...
ТЪРСЯ - щастие...
СЛУШАМ - само това, което искам да чуя...
ЗАШИВАМ - чорапи...
МЕЧТАЯ - да пътувам...
ЧАКАМ - да му дойде времето....
ХАРЕСВАМ - хубавите неща :)
СЕ ЧУДЯ - защо някои хора са толкова лицемерни...
ОБИЧАМ - всички близки....
СЕ НАДЯВАМ - да сме живи и здрави дълги години....
СЕ ВЪЗХИЩАВАМ - на хора, които не спират да се развиват...
ПОМИРИСВАМ - само свежи аромати....
НОСЯ - очила...
СЛЕДВАМ - целите си...
ЗАБЕЛЯЗВАМ - веселите хора....
ЗНАМ - че нищо не знам...
МИСЛЯ - че ни чака много щастлива година...
СИ ОТБЕЛЯЗВАМ - когато съм в настроение...
ОТВАРЯМ - хладилника често....
СЕ УСМИХВАМ - когато съм щастлива...
ЧУВСТВАМ - че има още много неща, които трябва да направя...

Това беше... :) надявам се да ви е било интересно...

Няма коментари:

Публикуване на коментар