неделя, 5 февруари 2017 г.

Tag: MY BEAUTY SINS


Привет на всички :)

Аз продължавам с Таговете :) Този път се вдъхнових от две много готини блогърки, може да видите техният таг тук и тук, може да разгледате и другите им публикации, защото тези момичета са страхотни и може да научите много неща от техните блогове :) Уникални сте, момичета ... следя ви с голям интерес....
Тага е за моите козметични грехове, които след като спрях да поддържам My Style станаха твърде много... Покрай писането в блога (My Style) следях всяка козметика, която излизаше на пазара и така бързах да се сдобия с нея, да я тествам и съответно да пиша мнения... Без да се усетя шкафчетата ми преливаха от разни кремчета, червила и разни други... Инвестирах много пари месечно в козметика, която нямах възможност да изхабя винаги в срок на годност... защото винаги излизаше нещо ново и интересно... страст...и така старите неща отиват на заден план, а новите се отваряха. Някои неща ги подарявах на приятели, други ги пазех с идеята че някога ще се върна към тях, трети просто им минаваше срока на годност без да се усетя... все пак времето лети неусетно... Хубавата част от това беше че редовно се поддържах с маски, кремчета и винаги бях с грим и маникюр... Но сега не съм толкова стриктна. Инвестирам парите си в екскурзии, книги, кино, театър и разни други забавления. А и не винаги имам достатъчно време за всички козметични процедури. Сутрин имам време само за крем за лице, червило, спирала за очи и понякога руж. През деня не си подновявам грима, каквото такова :) :) :) 
За ежедневен грим много харесвам очната линия, много стилно изгрежда, но аз така и не се научих да я нанасям тънко и прецизно. Пробвах различни начини и различни очни линии, но така и не се сработихме.
Относно косата също имам много грехове, един от които е редовното сушене със сешоар, но косата ми е чуплива и ако не го направя после косата ми изглежда много зле :) А и я оформям само с балсам без отмиване.

Мисля да спра с греховете до тук, вие също може да споделите в коментарите кои са вашите грехове...

Няма коментари:

Публикуване на коментар