неделя, 12 февруари 2017 г.

Tag: 10 beauty things I can't live without...


Здравейте, 
Идеята за днешният пост "откраднах" от два блога, които следя с голям интерес :) Беше ми много интересно като четях техните тагове и така реших и аз да се включа, техните тагове може да разгледате тук и тук, надявам се да са ви интересни колкото на мен, а ето и моите 10 бюти неща без които не мога или поне съм свикнала да ползвам редовно :) Номерацията не означава, че ги степенувам, а просто ги изреждам... :) 

10. Крем за лице
Крема за лице или по-точно дневният крем за лице е нещото, което слагам редовно всяка сутрин. Това е навик, веднага след миенето на зъбите и лицето да си сложа крем за лице. В момента ползвам Avon- Anew VITALE 25+ и съм много доволна, хидратира добре и ако си търсите крем за лице на прилична цена може да го разгледате.

9. Крем за ръце
Много обичам кремчетата за ръце и съм се запасила с доста. Задължително имам поне два в чантата, един пред монитора вкъщи, на работа, в колата.... навсякъде са... :)

8. Балсам за устни
Любимите ми балсамчета за устни са с плодов аромат :)

7. Спирала за очи
Може да нямам време за друг грим, но за спирала за очи винаги намирам време :)

6. Сешоар
Много мразя да си лягам с мокра коса...

5. Лак за нокти
Добрият маникюр винаги помага за по-добро настроение...

4. Лакочистител
Едно от най-грозните неща е олющеният лак...

3. Балсам за коса без отмиване
Имам чуплива коса и задължително я оформям с балсам без отмиване...

2. Стик против изпотяване
Това май е най-важното...

1. Червило
Червилата са ми слабост и никога нямам достатъчно... 

 Това са 10-те, но това са 10 от многото... :) Козметиката е важна част от ежедневието ми и има още доста неща без който не мога :) Пишете в коментарите кои са вашите 10 неща без които не можете... :) 

Няма коментари:

Публикуване на коментар