понеделник, 20 февруари 2017 г.

На гости ми е Моника от My Place


Привет на всички :)

В тази публикация ще ви представя вторият ми гост - Моника от My Place (тук може да прочетете интервюто с Михаела от Book mouse). My Place е блог, който следя с голям интерес, от него може да научите доста неща от света на козметиката и модата. Много се радвам, че Моника се съгласи да отговори на въпросите ми, за което много й благодаря. А на нея и блога й и пожелавам много успехи и късмет, много последователи, и все така да продължава да го развива с желание.

Ето и самото интервю:

На гости ми е Моника от My Place 

1. Как се казваш? 

Здравейте! Казвам се Моника!

2. Опиши себе си с 3 думи. 

Странна, искрена, любознателна

3. Разкажи нещо за себе си? Нещо в личен план? С какво се занимаваш освен писане в блога? 

Нещо в личен план...хм... На 23 години съм, от Варна съм, но в момента живея в Донкастър, Англия (и изобщо не ми харесва - хаха). Не се занимавам с друго освен с блога - бях студентка, но се наложи да прекъсна. В момента се опитвам да подобря фотошоп уменията си и се надявам да работя нещо свързано със фото корекции и т.н. Хобитата ми са (освен блога разбира се) да рисувам, да правя разни бижута, да плета, шия, общо взето да създавам разни неща с ръцете си :D :)

4. Как се казва блога ти? Как реши да направиш блог? Кое те мотивира да поддържаш блога? 

Блога ми се казва My Place, защото е моето място, в което мога да споделя впечатленията си от различни неща. Създадох блога имено защото исках да обменям информация - да намеря хора със сходни интереси, да чета тяхното мнение, да споделям моето и да бъда полезна (надявам се) на някого. Блога е мое хоби, приятно ми е да се занимавам с него и да виждам, че се посещава и това е нещото, което ме мотивира.

5. Продължи изречението "Да си блогър е..." 

...интересно, забавно и учудващо трудоемко! :D

6. Не мога да живея без... 

...без любимите си хора.

7. Най-много обичам... 

Обичам много неща, зависи в какъв смисъл. Най-много обичам близките си естествено. Иначе - козметика, гримове, животни, хубава музика и добра книга.

8. Предпочитан грим / визия? 

Понякога предпочитам неутрални тонове, друг път шарени и ярки. Зависи за какъв повод е, с какво съм облечена и т.н. 


9. Любим козметичен продукт? 

Балсам за устни и спирала. 

10. Любим цвят? 

Нямам любим, харесвам много цветове и зависи дали е дреха, обувки, грим, просто някакъв предмет... но черното си е класиката! :)

11. Високи токчета или равни обувки предпочиташ? 

О, за предпочитане - предпочитам високи токчета, само че ги нося от дъжд на вятър :D Сериозно как има жени, които носят високи токчета всеки ден, не го проумявам?! В обувката ли е тайната, в стелката ли - помогнете, защото искам и аз така!

12. Колко време отделяш за вида си преди да излезеш? 

Понякога час-два, понякога 5 минути да си сложа каквото намеря и да си вържа косата. Не ме е срам да излизам без грам грим.

13. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен? 

Обичам хубавата музика - имам много любими песни от най-различен жанр. Харесвам поп, денс, хип-хоп, бг рап, R&B, рок, някои видове метъл, класическа, бачата и др. В момента в ежедневието си най-много слушам новият албум на Джъстин Бийбър - Purpose, който е супер различен от предишните му, не е никак детински и обожавам всяка една песен от него, а това ми се е случвало само веднъж-дваж. Това е албума, който всъщност ме направи негов фен (а преди не исках и да чувам за него).


14. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм? 

Тука може и да предизвикам смях (което ми се случва в живота), но все пак ще си кажа - обожавам анимации! Като цяло харесвам забавни, комедийни, семейни филми, малко фантастика, леки криминалета. Нямам един любим филм, но мога да отбележа филмите от поредицата Час Пик например и въобще екшън-комедиите, анимациите на Дисни и момичешки филми от типа Гадни момичета естествено.

15. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга? 

Най-много обичам да чета българска възрожденска литература, но чета и малко фантастика и разни любовни романи (хаха). Едни от любимимте ми книги са "Под игото", "Железният светилник", "Преспанските кампани" (поредицата...), "Тютюн"- въобще класиките. А от любовните романи - просто всичко, което съм чела досега от Никълъс Спаркс ме е докосвало - книгите му са много леки и приятни, лесни за четене и просто интересни. Препоръчвам "С дъх на канела" и "Изборът". Много любима поредица са ми книгите за Хари Потър.

16. Обичаш ли да пътуваш? 

Да, обичам, въпреки, че нямам възможност да го правя често.

17. Кое е най-екзотичното място на което си била? Кое е най-красивото и запомнящо се място на което си била? 

На екзотични места не съм била. Най-красивото място... може би няма да е очакваният от много отговор, но най-красивото място, на което съм била е селото, в което е израснал баща ми - Дорково, край Велинград. Намирам нещо наистина магично в Родопите. Иначе тук, където съм в момента има едно страхотно кътче...

18. А мечтаното място? 

Мечтаното място за живеене е моят роден град Варна. Иначе бих искала да посетя много, много места... Китай, Франция, Щатите, Испания, въобще навсякъде... сигурна съм, че абсолютно навсякъде има какво да се види.

19. Коя е любимата ви дестинация за лятна почивка? 

Ами аз си живея на морето, какво по-хубаво?

20. Мястото, което най-често посещаваш е...? 

Не пътувам толкова много, че да имам място, което посещавам чак често.

21. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш? 

Съвета ми е да не се отказваш, щом знаеш, че ти харесва да си блогър. Пожелавам ти успех, щастие и любов, както и на всички читатели!


Няма коментари:

Публикуване на коментар