вторник, 28 февруари 2017 г.

На гости ми е Лина от Lina’s Favorites


Привет на всички :) 

Продължавам със списъка на любимите ми блогъри :) Днес ще ви покажа един много интересен блог, който следя с голям интерес, той се казва Linas Favorites (Любимците на Лина), а неговата блогърка - Лина. Искам да благодаря на Лина, че се съгласи да отговори на въпросите ми. Пожелавам й много късмет и успех, а на Linas Favorites - много последователи.

Ето и интервюто:


На гости ми е Лина от Lina’s Favorites

1. Как се казваш?

Казвам се Лина.

2. Опиши себе си с 3 думи.

Капризна (в добрия смисъл), честна и съобразителна.

3. Разкажи нещо за себе си? Нещо в личен план? С какво се занимаваш освен писане в блога?
Писането на блог ми е хоби. Работя във фирма за басейни и от тази година съм началник склад.

4. Как се казва блога ти? Как се реши да направиш блог? Кое те мотивира да поддържаш блога?

Блогът ми се казва Lina’s Favorites (Любимците на Лина). От малка обичам да пиша, а чрез блог пространството успявам да обменя всякаква информация за всичко с много различни личности.

5. Продължи изречението „ Да си блогър е ...“

Предизвикателство

6. Не мога да живея без...

Шоколад.

7. Най- много обичам ..

Племенницата ми и племенника ми

8. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?

Тяхната енергия – дали са позитивни или негативни личности.

9. Предпочитан грим/ визия ?

Зависи от случая, но най-вече преобладава гримът в розовата гама.

10. Любим козметичен продукт?

Балсамът за устни, ако се брои.

11. Любим цвят?

В момента е лилавият.

12. Високи токчета или равни обувки предпочиташ?

Равни обувки.

13. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш?

Зависи колко закъснявам.

14. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен?

Обичам по-комерсиалната музика, но не се ограничавам и с другите стилове.

15. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга?

Чета почти всичко. Любимата ми книга е Дюн на Франк Хърбърт.

16. Обичаш ли да пътуваш?

Много. Ако можех и имах финансовата възможност, щях да обиколя целия свят.

17. Кое е мястото, което искаш да посетиш?

Ню Йорк е моята дестинация-мечта.

18. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш?

Бъди постоянна и лоялна към себе си. Пиши само това, което наистина мислиш.


Няма коментари:

Публикуване на коментар