неделя, 5 февруари 2017 г.

Elishka World



Здравей, Свят!
Добре дошли отново в моя блог :) В този мързелив съботен ден реших да се завърна, но с нов блог... Като едно ново начало... За тези от вас, които не знаят или са забравили, първият ми блог-бюти блог се казваше My Style. Той съдържаше изцяло мнение на използваните от мен козметични продукти. My Style беше един от така наречените бюти блогове. :) Спрях да пиша и да поддържам My Style поради ред причини, една от които е липса на време :), поддръжката на един блог определено изисква много време...
Но ми липсваше блога :) и в мързелив ден като този реших да стартирам нов проект - Elishka World. За разлика от My Style, Elishka World ще обхваща много повече теми, идеята е блога да стане по-разнообразен... Ще включва както тагове, козметика, грим, така и книги, филми, музика, пътувания, рецепти ... Всичко от което се интересувам и ме вълнува... Много се надявам и много ще се радвам, ако Elishka World ви допадне :) Ще се радвам и на градивна критика и идеи от ваша страна :) може да пишете в коментарите... :) А аз запретвам ръкави да пиша новите постове и да развия визията на блога ....


Няма коментари:

Публикуване на коментар