петък, 24 февруари 2017 г.

На гости ми е Веси от “Dreams in purple”


Здравейте :)
На гости ми е една забележителна блогърка, чийто блог следя с голям интерес. Тя се казва Веси, а блогът й - “Dreams in purple” . Много съм щастлива, че се съгласи да отговори на моите въпроси, за което много й благодаря :), а на нея и блога й пожелавам много късмет и успех, и все така да продължава да развива блога си :) Чакам с нетърпение нейните постове и публикации.

Ето и нейното интервю:


На гости ми е Веси от “Dreams in purple” 

1. Как се казваш? - Веси :) 

2. Опиши себе си с 3 думи.Лилава, директна и щастлива

3. Разкажи нещо за себе си? Нещо в личен план? С какво се занимаваш освен писане в блога? – Гледам деца и това страшно ме зарежда и ми позволява да щурея с причина :) Готвя, експериментирам и се уча всеки ден!

4. Как се казва блога ти? Как се реши да направиш блог? Кое те мотивира да поддържаш блога?“Dreams in purple” Това беше преди…5-6 години, от начало не се казваше така, премина през много имена, метаморфози, за да стане това, което е сега. Хрумна ми един ден докато гледах козметиката, която имам и си помислих, че е добре да пиша какво е моето мнение за всеки продукт, за да може някой, който се колебае да вземе по-лесно решение. И така седнах и го направих. И ми стана хубаво, донесе ми удовлетворение и голямо щастие. Това ме мотивира, че ме прави щастлива и ми носи удоволствие :) 

5. Продължи изречението „ Да си блогър е ...“предизвикателство!

6. Не мога да живея без... нещо лилаво :)

7. Най- много обичам ... 
да пиша. 

8. Нещо, което ти липсва? – скачането на ластик

9. Какво правиш, когато си тъжна? - Пазарувам

10. Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?Дали се усмихват.

11. Предпочитан грим/ визия ? – Лек, спирала и гланц

12. Любим козметичен продукт ?Лосион за тяло

13. Любима козметична марка?Ммм, не съм пробвала всичко и от всяка марка има нещо, което ми харесва и нещо, което не ми допада, но, ако трябва да отговоря, те са две – Starnails и Phytocode

14. Любим цвят ? - :D Лилав

15. Високи токчета или равни обувки предпочиташ ?Определено равни, висока съм 180 см. и никога не съм носила високи обувки :) 

16. Колко време отделяш на вида си преди да излезеш?Зависи за къде съм тръгнала, но около 20-30 мин.

17. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен? – българска, „Светът е за двама”

18. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм?Романтични, „Наистина любов” (ще има продължениееееее)

19. Любим актьор? – хм, Мел Гибсън

20. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга?Интересни, „Скарлет”

21. Любим цитат?„Докато има живот, има надежда” Стивън Хокинг

22. Обичаш ли да пътуваш? - много

23. Кое е най-екзотичното място на което си била? Кое е най-красивото и запомнящо се място на което си била? – Екзотично, не знам, но най-запомнящо се Швеция <3

24. А мечтаното място? Кое е мястото, което искаш да посетиш?Япония <3

25. Коя е любимата ти дестинация за лятна почивка?
– Някъде на хладно :) 

26. Мястото, което най-често посещаваш е.. ? – Банята, хахаха, не, ами фейсбук!

27. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш?Да правите това, което ви харесва и ви прави щастливи, без значение дали ще се харесва на другите. Най-важните сте вие!



Няма коментари:

Публикуване на коментар