неделя, 19 февруари 2017 г.

На гости ми е Михаела от Book mouse


Привет на всички :)

Време е да стартирам и следващата поредица от постове и тя се казва " На гости ми е...". Идеята е да ви показвам всички блогове, които харесвам и следя с интерес, като в същото време научаваме малко повече за самите блогъри. 
Първият ми гост се казва Михаела от Book mouse. Много се радвам, че имах възможността да й задам няколко въпроса и така да науча малко повече за самата нея. В блога й може да намерите интересни ревюта на много книги, които си заслужава да прочетем. Благодаря много на Михаела, че се съгласи да участва в този проект и й желая много здраве и късмет, все така да продължава да развива блога, а на Book mouse  желая много последователи :) 

Ето и самото интервю :) Приятно четене ...


На гости ми е Михаела от Book mouse... 

На първо място огромно благодаря на Ели за поканата, до сега не съм „гостувала” по този начин на никого, така че ми е за първи път :D. Надявам се да Ви е приятно :)

1. Как се казваш? 

Казвам се Михаела

2. Опиши себе си с 3 думи. 

Влюбена , Щастилива , Мечтателка

3. Разкажи нещо за себе си? Нещо в личен план? С какво се занимаваш освен писане в блога? 

Не обичам да говора много за себе си в личен план, но общо взето водя нормален живот като всеки средно статистически човек , ходя на работа от понеделник до събота (за голямо мое съжаление :( ), живея с приятеля си и си имаме котка. Не ми остава много свободно време , но все пак се опитвам да намеря баланса между работата, почивката, книгите, приятелите …. и гледам да ми остава време за всичко :) (повярвайте не е лесно :D )

4. Как се казва блога ти? Как се реши да направиш блог? Кое те мотивира да поддържаш блога?

Book mouse - това е блогът ми. Идеята ми дойде от това, че аз съм си книжен плъх и исках и името да е свързано с това. Стартирах го преди около година и един месец. Доста преди това се беше зародила идеята ми за блог, но все си мислех, че ще го поддържам няколко месеца и ще ми омръзне и затова не се захващах. Но в един момент просто се реших, не е имало конкретна причина, която да ме подтикне, просто го исках и го направих. Мотивацията ми е свързана главно с любовта към четенето, обичам да споделям впечатления от всичко прочетено, обичам да пиша в блога, да чета ревюта на други блогъри. За мен това е едно бягство от действителността.

5. Продължи изречението „ Да си блогър е ...“ 

Нещо, което наистина ми харесва и ми доставя удоволствие. Мога да го нарека хоби или начин за разтоварване на напрежението и определено вече се е превърнало в неизменна маст от живота ми и не си представям да не го правя.

6. Не мога да живея без... 

Шоколад

7. Най- много обичам .. 

Семейството и близките си хора

8. Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен? 

Чак любима песен нямам, но слушам почти всичко.

9. Какви филми обичаш да гледаш? Любим филм? 

Да си призная в последните години гледам все по –малко филми, просто предпочитам да прочета книгата по която е направен, тъй като знам, че ще е в пъти по- хубава от самия филм. Но, ако реша да гледам нещо искам да е някаква лека и романтична история, която няма да ме натовари по никакъв начин.

10. Какви книги обичаш да четеш? Любима книга? 

И тук отговорът е почти всичко. Може би не си падам единствено по научна фантастика, не чета много поезия, нито биографии, но всичко останало ми харесва.

11. Автор? 

Възхищавам се на творчеството на Дж. Стайнбек. От съвремените автори много харесвам Дж. К. Роулинг, Р. Риърдън, Сара Дж. Маас, А. Бракен, С. Колинс

12. Електронна книга или хартиена? 

И двете. Имам ел. рийдър и определено ми е доста по-удобен от хартиената книга, но понякога имам нужда да усещам хартията между пръстите си, така че редувам и електронни и хартиени книги :)

13. Какво четеш в момента? 

Неизчезваща – Книга втора от поредицата Тъмна дарба на А. Бракен

14. Набелязала ли си следваща книга? На коя си се спряла? 

Ох… то да беше само една :D Може би ще искам да прочета третата част от трилогията Тъмна дарба, тъй като ще умра от любопитство какво ще стане.

15. Обичаш ли да пътуваш? 

Да , Да и пак Да :) Обичам да пътувам независимо дали в България или в чужбина. Смятам, че у нас има твърде много места, които все още не съм обиколила, а да не говорим за чужбина.

16. Кое е най-екзотичното място на което си била? Кое е най-красивото и запомнящо се място на което си била? 

Чак екзотично…. Не бих го нарекла, тъй като извън България съм била единствено в Англия и Шотландия. Като дестинация може да не са особено екзотични, но пък със сигурност са много красиви и си заслужава да се посетят.

17. А мечтаното място? Ко е мястото, което искаш да посетиш? 

Винаги съм искала да ида в Париж, Тайланд, Египет, Италия ... мога да изреждам до безкрай ….

18. Коя е любимата ви дестинация за лятна почивка?

Всъщност все още не съм ходила, но това лято много ми се иска да има до Гърция.

19. Мястото, което най-често посещаваш е.. ? 

Общо взето през повечето време съм или в къщи или на работа :D , през останалото време евентуално излизаме да хапнем в някое заведение, така че това са най- посещаваните ми места.

20. Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш?

На първо място ще пожелая да продължаваш да водиш блога си с голямо желание и удоволствие, смятам, че това е най-важното. Разбира се пожелавам ти много последователи и хора, които да оценяват труда и усилията ти. И не на посредно място ти пожелавам да имаш достатъчно свободно време, за да успяваш да реализираш всяка нова идея за пост, която ти хрумне :)

Като за финал ще споделя, че идеята за това така наречено „гостуване” много ми хареса, тъй като дава възможност и за нас блогърите да се опознаем малко повече, да споделим опит и съвети. За нас с Ели беше удоволствие да го направим, надявам се и за вас –четящите да е било приятно изживяване.



Няма коментари:

Публикуване на коментар