неделя, 12 февруари 2017 г.

Дневник от панелните блокове - Никола Крумов

Време е да напиша първото си ревю на книга :).
Като първа книга избрах Дневник от панелните блокове на Никола Крумов. Една много забавна и смешна книга, която прочетох на един дъх. Тази книга ми я препоръча и даде една колежка, като я видях бях леко скептично настроена, но останах приятно изненадана. Книгата е изключително забавна, а под забавното и нещо, над което да се замислиш. Книгата се състои от три различни части – Истории, Разкази и Поезия.
Като на мен ми хареса най-много първата част (Истории). В нея се описва битието на автора, неговата божествена и търпелива годеница Нора и котката Ивелина. Като той е недодялан, разхайтен, разпасан и пълен с добри намерения, които го въвличат в нелепи и трудно предсказуеми ситуации. Втората част (Разкази) не са свързани с Нора и Ивелина, но също са така забавни и смешни. И третата част - Поезия, която не ме грабна толкова силно, колкото първата част (Истории).

Като цяло книгата е лека, забавна и се чете много бързо.

*** Снимката е свалена от интернет, върнах си книгата преди да я снимам :) :) :)  

Няма коментари:

Публикуване на коментар