вторник, 28 февруари 2017 г.

На гости ми е Юлия от The Beauty Blogger


Привет отново :)

Тази вечер ще ви покажа още един много интересен блог, който си заслужава да се следи, както и неговата блогърка. Блога се казва The Beauty Blogger , а красивата блогърка - Юлия. Искам да благодаря на Юлия, че се съгласи да отговори на въпросите ми и да й пожелая много успех, късмет, а на блога-много последователи.

Ето и самото интервю: 

На гости ми е Юлия от The Beauty Blogger

• Как се казваш?

Казвам се Юлия

• Опиши себе си с 3 думи.

Трудно ми е да се описвам, но ако трябва да е с три думи ще кажа внимателна, любопитна и леко разсеяна.

• Какво обичаш да правиш през свободното си време?

През свободното си време обичам да чета, да пътувам и разбира се да правя снимки и да пиша в блога.

• Как се казва блога ти? Как се реши да направиш блог? Кое те мотивира да поддържаш блога?

Блогът ми е The Beauty Blogger . Когато стартира, не се сетих за по-оригинално име, за което малко съжалявам сега. Дълго време преди да се реша да направя блог следях много български и чуждестранни блогъри. Един ден просто не се сдържах и така започна всичко. Има периоди, в които не съм много активна, но винаги се завръщам към блога и се стремя постовете ми да бъдат полезни.

• Продължи изречението „ Да си блогър е ...“

Да изразяваш себе си, да създадеш кътче, което да те описва и събира с хора, чийто интереси са близки до твоите. Да бъдеш себе си и да срещнеш съмишляници.

• Не мога да живея без...

Не мога да живея без книги, музика и любимия ми човек.

• Най много обичам ...

Да имам време, за нещата които ме правят щастлива.

• Нещо, което ти липсва?

Мога да кажа, че нищо не ми липсва.

• Какво правиш, когато си тъжна?

Търся отговори за живота в теории, като когиталност, вибрационна вселена, астрология, религия.

• Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?

Дали са добронамерени и какви ценности изповядват.

• Предпочитан грим/ визия ?

Смятам, че не трябва да сме еднакви всеки ден, така че се опитвам да разнообразявам, но като цяло май най-често залагам на романтична визия и пастелни цветове.

• Любим козметичен продукт ?

Като категория определено сенките за очи! Като марка и конкретен продукт, нямам любим.

• Купувала ли си някой продукт, знаейки че никога няма да го използваш?

Купувала съм дреха, знаеки, че едва ли ще я облека някога, за козметичен продукт не се сещам...

• Любима козметична марка?

Не държа на марки, нямам любими, но има продукти, които използвам ежедневно и като се замисля повечето от тях са на Makeup Revolution, Essence и Pupa.

• Опишете с 5 думи грижата си за кожата

Ексфолиране, маска, олио, крем, натурални масла

• Любим цвят ?

Всички пастелни светли цветове.

• Високи токчета или равни обувки предпочиташ ?

Толкова харесвам високите токчета и също толкова се възхищавам на жените, които могат ежедневно да бъдат с тях. На мен ми е трудно :)

• Колко време отделяш на вида си преди да излезеш?

Между 20 минути и няколко часа, зависи от повода.

• Каква музика обичаш да слушаш? Любима песен?

Обичам да слушам всякаква музика. Като любима песен ще споделя една, която ме вдъхновява и винаги ми става по-добре, когато я чуя - DJ Antoine - Thank You https://www.youtube.com/watch?v=my4T7aUXtDk

• Какви книги обичаш да четеш? Любима книга?

Предпочитам трилъри и езотерика. Любимата ми книга е "Портретът на Дориан Грей" на Оскар Уайлд.

• Съвет за Elishka World? Какво ще ни пожелаеш?

Поздрави за страхотния блог! Пожеланието ми е да бъдеш все така позитивна и разбира се много успехи на блога!



Няма коментари:

Публикуване на коментар