неделя, 19 февруари 2017 г.

Грим - предложение_2


Красавици, избрахте ли си грим за утре? :) Имам предложение за вас... :) Този път избрах неща на Essence....
Ружa e 90 summer dreaming (Essence), името е много подходящо за вечер в която вали сняг... :) Но много харесвам цвета, стои много нежно и естествено, подходящ е за ежедневен грим и всяка сутрин с усмивка гледам името и си мечтая за летните дни.... Искам лятооо.....

Червилото е номер 11 All about cupcake - също е леко лятно :) Май снега днес ми дойде в повече ...
Червилото не е покривно, по- скоро е като балсам за устни. Стои много нежно и загадъчно. Не е от най-трайните червила, може би 2-3 часа без храна. Има много сладък и приятен аромат, пасва идеално на името си - All about cupcake.

Много харесвам очната линия, винаги стои много стилно и елегантно... Но аз все още не мога да я нанасям тънко и прецизно... продължавам да се уча и да пробвам различни начини и очни линии. Тази очна линия ми хареса, защото има два различни края-тънка и дебела част. Така лесно и бързо можете да нанесете различни варианти очна линия :) Очната линия е 2 in 1 eyeliner pen.

Надявам се да ви е харесало предложението ми за грим :) или поне да ви е вдъхновило поне малко за утрешният ден, тук можете да разгледате и първото ми предложение с любимото ми течно червило - Revlon Ultra HD Matte Lip Color 600 Devotion.
















Няма коментари:

Публикуване на коментар